2011. november 1., kedd

Hetedik nap, 2011.11.01.

Ma van egy hete, hogy itt vagyunk. Ez az egy hét alatt annyi mindent történt, hogy néha úgy érzem mintha már sokkal régebben itt lennénk.
Ma volt az utolsó nap, hogy sokáig alhattunk. Holnap újra beindul az élet Palermoban (na nem mintha eddig nem pörgött volna). Reggel 9-re megyünk a CESIE irodájába, aztán megyünk bankkártyát csináltatni, illetve meglátogatunk pár munkahelyet is.
A mai nap is lassan indult be, mint a többi. Tegnap este mindenki elment Marie-ékhoz, az osztrák lányhoz (ott lakik Henrik is), kivéve Petrát és engem. Petra tegnap nem volt jól, én meg nem szívesen hagytam egyedül. Meg nem is nagyon volt kedvem elmenni. Tehát itthon maradtunk, beszélgettünk, aludtunk.
Ma beszéltünk Fabio-val, hogy az egyik szekrényt átvihetjük e a lányok szobájába, mert ők ketten laknak és nincs elég helyük ahova tudnának pakolni. Én meg ugyebár jelenleg egyedül vagyok, és van elég sok helyem, ahova tudok pakolni. A lakberendezési képességeink körülbelül a nullával egyenlőek, de aztán hősiesen megküzdöttünk a helyhiánnyal, és a szekrény helyett lett még egy íróasztal a szobámban. Járhattam volna rosszabbul is :) És nehogy már minden jó csak a lányoknak jusson, én is rendezkedtem egy kicsit a szobámban. De most tényleg csak egy picit. Elforgattam az íróasztalt, és közelebb toltam az ágyat az internethez, hogy tudjak netezni az ágyból is :)
Gyors ebéd után (amit mondanom sem kell, hogy hidegen fogyasztottunk a Dórával, mert nincs mikro) elindultunk vásárolgatni a Petrával és a Dórával. Ugyanis mint kiderült minden nyitva van ma, pedig Roberta szerint ünnepnap van. (egyedül a mosoda van zárva. ezt a saját kárunkon vettük észre. Ugyanis ma már mosni akartunk, és le is vittük a szennyesünket, mikor észrevettük, hogy zárva. Nah de sebaj. A jó a rosszban, hogy mire hazamegyek a 9 hónap után, olyan fenekem lesz, hogy mindenki irigykedve fog bámulni! )
Vásárolgatásunk eredménye: tusfürdő, sampon, balzsam, borotva, fogkefe, cipő. Legalábbis az én részemről. A lányok még vettek maguknak inget meg egy ruhát. Én sajnáltam 20 eurót egy farmerra. A gond csak az, hogy irtó jól állt. Nah mindegy. Majd talán ha eleget koplalok, lesz pénzem ilyen luxusra is, mint farmer :))
Viszont a cipő nagyon tetszik. Viszont megfogtok lepődni. Változott az ízlésem :) Nem sport cipő. A Petra is ugyanilyet vett, szóval még a végén tényleg ikreknek fognak minket nézni :))



Vásárlás után én hazajöttem mert fáradtnak éreztem magam, és egy kicsit a fejem is fájt, tehát a terveimben az alvás szerepelt, amit az én drágalátos legjobb barátom keresztül húzott de no para. Legalább beszéltem valakivel ma is otthonról :)
A többiek elmentek város nézni. Még mindig kint vannak valahol. Petra skype-ol, Dóra pedig a ciprusi Youth Pass-át csinálja. Tényleg mielőtt elfelejtem. Itt az ő blogja is, hátha túl sok a szabadidőtök :)

http://adventuresinpalermo.blogspot.com/

Hamarosan egy Picasa fotóalbummal is jelentkezni fogok, hogy tudjátok csorgatni a nyálatokat! ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése