2011. november 29., kedd

34 és 35. nap (november 28-29. hétfő,kedd)

Halihó!

Úgy néz ki, hogy mostantól tényleg kevesebbszer fogok írni. Ez nem azért lesz mert elfelejtek írni, inkább azért mert nem nagyon történik velem semmi említésre méltó, azt meg nem szeretném, ha midennap csak annyi lenne a blogban, hogy voltam ma az oviban. Volt sok sírás meg nevetés. Etc. Szóval inkább akkor írok, mikor valami extra jó történik velem.
Lássuk csak akkor az elmúlt két napot: nem történt velem semmi extra :D Tegnap az oviban voltam utána meg itthon haldokoltam.
Ma reggel olaszon voltam, utána meg futó lépésben mentünk az oviba, mert megint kicsit későn indultunk el. De szerencsére nem volt semmi gond, ugyanis a kölykök még aludtak, és ott volt vagy 5 önkéntes, akikről ma megtudtam, hogy pénteken lesz az utolsó napjuk! :( Vagyis jövőhéttől csak Balaram, Pradeep, Jeanne, Verena és én leszünk mint önkéntesek, az állandó személyzet mellett, tehát búcsút inthetünk az áldott semmit tevésnek! :( :( No para, majd csak megoldjuk valahogy :)
Munka után édes a pihenés. :) A mai délutánt/estét együtt töltöttük. Igazán hangulatos volt :) Vacsora után olaszoztunk a Nico-val meg néha a többiekkel is, mikor nem találtunk egy-egy szót a szótárban :D
Illetve a mai testmozgás megvolt: párna csata és verekedés Nico-val. Sajna ő győzött, de nem adom fel! Még visszakapja! ;)
A testmozgásról jut eszembe: utálom a mérlegeket! Ma kipróbáltuk, hogy működik e a mienk, ugyanis kölcsön adtam Sinem-nek, aki pénteken repül haza. Hát remélem, hogy rosszat mutatott! Kicsit megijedtem a látványtól! :(
Holnap irány a menza, aztán utána vásárlás Dórával, aztán Sinem búcsú bulija. Csütörtökön elmarad az olasz, tehát lesz időm aludni 11-ig! :) Utána viszont 6 óra az oviban :S Remélem a gyerekek legalább 3-ig alszanak! :)
Péntek estére meg csajos estét terveznek a lányok! hááát... meglátjuk mi lesz belőle! :)

Buone notte! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése