2011. október 31., hétfő

Hatodik nap, 2011.10.31. Hétfő

Jó estét kívánok mindenkinek!

Remélem nálatok is legalább annyira jó idő van mint nálunk :) Kellemes húsz fok, egy kis esővel meghintve.
A mai nap vásárlós napnak indult, amit el kellett tolnunk az olasz szintfelmérő miatt. 11-kor kellett volna találkozni a CESIE irodájánál mindenkinek, a gond ott kezdődött, hogy Balaram elfelejtett nekünk szólni. Tehát a Dóra felhívott engem 11:05-kor, hogy menjünk le. Petra felkeltette a fiúkat és gyorsan mindenki elkészült, Ainhoa például a zuhany alól ugrott ki :)
10 perc séta után meg is érkeztünk az egyetemre ahol ki kellett töltenünk egy papírt és már jöhettünk is haza. Petra beszélt Robertával, hogy megoldható e, hogy mi 3-an lányok együtt maradjunk, és azt válaszolta, hogy igeeeen!!!!!! :) Szóval van most bódottság :) Már csak azt szeretnénk, hogy ebben a lakásban maradjunk.
Miután hazajöttünk, volt egy kis riadalom számomra. A szoba kulcsommal nem tudtam bejönni a szobámba. Egy idő után nem mertünk próbálkozni már többet, mert féltünk, hogy beletörjük a kulcsot. Tehát felhívtuk a pasit akitől bérlik nekünk a helyet, hogy tudna e segíteni. Azt mondta fél óra és hazaér. Hát körülbelül fél óra szenvedés után végül sikerült feltörnie az ajtót két kés és egy bankkártya segítségével :)
Miután mindenki elkészült, négyen -Ainhoa (spanyol), Petra (osztrák), Dóra (magyar), és én - lányok elindultunk vásárolni. Mikor oda értünk az első bolthoz jutott eszünkbe, hogy elkezdődött a szieszta, ami itt 1-től 4:30-ig tart. Tehát csak mentünk össze vissza, sétálgattunk nézegettük az árakat. Egy-két bolt nyitva volt, oda bementünk nézelődni. Végül találtunk egy bazár szerű sort, ahol megtalálható az összes világmárka legjobb másolata :) Találtunk egy cipőt ami hármunknak tetszett, és nem is volt annyira drága. Lehet, hogy később visszamegyünk és megvesszük :)
Egy idő után belefáradtunk a nézelődésbe és elindultunk hazafele. Petra nincs túl jól, meg van fázva így hazament pihenni, mi pedig elmentünk a piacra vásárolni valami ennivalót. Egyedül a húst vettük meg rossz helyen, a többit (paradicsom, mozzarella, krumpli, rizs, olivabogyó,tea, fokhagyma) sikerült olcsón megszereznünk így a Dórával ketten egy pompás vacsorát dobtunk össze. Vagyis inkább csak ő egyedül. Én nem voltam túl nagy segítség :( De a lényeg, hogy nagyon finom fokhagymás húst csinált, főtt krumplival, rizzsel, sült paradicsommal és mozzarellával. Hmmm! Isteni volt! :) (Azt hiszem, igaza van a Flórának. Tényleg kezd hasonlítani egy gasztro bloghoz a blogom :))
Mikor az egyik barátom kiment Angliába dolgozni, azt mesélte, hogy két hétig csak azt tanulta, hogy hogyan köszönnek az ottani emberek, és próbálta megérteni őket. Akkor ezt túlzásnak gondoltam, de most közel egy hét után kezdek rájönni, hogy igaza volt. A nyelvvizsgámmal és az érettségimmel semmit sem érek. Mind a kettőt dobhatom a kukába. Közük nincs az ott tanultaknak ahhoz, amit itt használok. Mintha eddig nem is angolul tanultam volna. De bizakodó vagyok a dolgokat illetően. A 9 hónap után, már minden angolul beszélő embert megfogok érteni, legyen akármilyen akcentusa! :)
Jah és azt elfelejtettem írni, hogy már megvannak az olasz nyelvóráink időpontjai. 3 ember kivételével, mindenki nulláról indul, így mi már jövőhéten elkezdünk tanulni. November 8-án, 10-én és 22-én megyünk 14:30-tól 18:30-ig. A többi időpontot majd csak később tudjuk meg. 10-e és 22-e között azért van ekkora szünet mert megyünk Catania-ba valami nemzetközi tréningre :) Már nagyon várom!
Nah de szerintem mára legyen elég ennyi.
Szép estét emberek! Legyen jó estétek, igyatok mézes-fahéjas tejet helyettem lefekvés előtt! ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése