2011. november 19., szombat

25. nap

8. nap Cataniaban (november 19. szombat)

Utolsó nap Cataniaban.
A szokásos reggeli játékok után, szokásosan az olasz óra következett. Viszont a mai kicsit más volt, ugyanis ma írtunk egy tesztet. Vagyis próbálkoztunk vele. Én személy szerint elégedett vagyok magammal. Nem lett nulla pontos. Igaz, lehetett volna jobb is, de ahhoz, hogy jobbat írjak, tanulni is kellett volna. Én nem tanultam. Tanultam volna én szívesen az ige ragozást, de sajna az időm nem engedte. Ez van. Majd talán legközelebb. A teszt viccesen volt össze állítva. Nem kifejezetten a csoportunknak lett, hanem csak úgy random. Ugyanezt a tesztet írták meg a többiek is, például Leo és Kristiana akik már 8 hónapja vannak olaszban. Tehát elég sok olyan dolog is volt benne, amiről halvány lila gőzöm nem volt, hogy mi az. Jövő idő, múlt meg ilyenek. Örültem, hogy eltaláltam pár ragozást. De semmi gond. Next time ;)
Az ebédre kapott pastától már kezd undorom lenni, így inkább a sétát választottam.
Most aztán sárgulni fogsz Iza! ;) Meg a többiek is!
Sugárzó napsütésben indultam el mezítláb a tengerparton, november 19-én. Most hallottam, hogy Veszprémben már kezdik felállítani a karácsonyi vásárt. Vicces elképzelni, hogy míg ti otthon kabátban vacogtok és melegedtek a forralt bortól, addig én feltűrt gatyában élvezem a hullámokat :) :) :) Igen tudom. Most mindenki utál :D De nem zavar!! :D :D
Jót tett a séta egyedül. Kicsit kitisztult az agyam, és feltöltődtem energiával, készen a délutáni megmérettetésekre, amik szerencsére nem voltak vészesek :)
Az egyik feladatban, le kellett írnunk, hogy miket tanultunk a héten. Eddig is tudtam, hogy sok mindent csináltunk a héten, de most, hogy láttam őket leírva tudatosult, hogy úristen! Tényleg rengeteg mindent csináltunk 8 nap alatt. Talán kicsit túl sokat is. 
A végén megint játszottuk azt a 3 székeset, amit Palermoban is. 3 szék, 3 mondanivaló. Egy pozitív, egy negatív, egy javaslat. Sokan mondták, hogy néha nem volt elég időnk egy-egy feladatra. Illetve jó páran kiemelték a nyelvet, amivel ugyebár én is elég sokat küzdöttem.
Végül ma először kaptunk két óra szabadságot a vacsora előtt. Mindenki punnyad és az estét tervezi.
Este parti lesz a kápolnában. Igen, jól olvastad. A kápolnában, ahol fene mód hideg van, de sebaj. Majd beleheljük :)
Jah igen. 10,5 pontom lett az olaszon. Szerintem egész jó a nullához képest :) A sorrend: Carlos (bár őt szerintem nem nagyon kéne számolni. 24,5), Kelli - 22,5, Maris - 19 körül, én - 10,5, Pradeep - 9. A többiekét sajna nem tudom, de senkinek sem lett 0, tehát nagyon büszkék lehetünk magunkra :)
Ideje egy kicsit képeket szerkesztenem, mert ha nem végzek velük, nem lesz mit feltöltenem holnap este :)
Szép estét nektek, és irigykedjetek, amiért nálunk jó az idő :P :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése