2011. november 26., szombat

32. nap

Újra itt! :)

Képzeljétek tegnap tényleg elmentem mászni! :) És nagyon, de nagyon, de nagyon, de nagyon, de NAGYON jóóóó volt!!!!!!!!!!!!!!! :) Igaz, hogy 40 percet kell sétálnom, de nem érdekel. A terem igazából olyan, mintha otthon a garázsban építettük volna. Van három fal, egy függőleges, egy kicsit negatív, meg egy 45 fokban dőlt. A fogások eszik a ziát, meg a tenyeret. Igazából, kb a 4-ik mászás után nem éreztem az ujjaimat. Bár lehet, hogy ez azért volt, mert csak a 45 fokosnál tudtam mászni. A függőlegesen két kezdő tanulta az alapokat, a kicsit negatívon meg edzés zajlott. De no para. Legalább megerősödöm júliusra, és jövőre már fogok tudni mászni a 45 fokosokon is :) Az edzést tartó srác, Fabio, nagyon jó fej. Segítőkész és tud angolul :) Ha másra nem is, de arra jó lesz a mászás, hogy megtanuljam az olasz irányokat :) :)
Körülbelül egy óra mászás után indultam haza. Többet nem nagyon bírt volna a tenyerem :S Itthon pont akkor értem haza, mikor elkészült a pasta. Előételként volt tálalva így elég gyorsan elfogyott. Nem voltam igazán beszélgetős kedvemben, mert örültem, hogy nem dőltem le a székről a fáradságtól. (Ekkor már volt vagy 10:30) A pasta után jöhetett a vörösboros pörkölt. Meg kell hagyni, a Henrik igazán kitett magáért! :) Finom volt! Vacsi után és már repültem is az ágyikómba, éjfél után pár perccel a többiek is leléptek, és végre tudtam aludni :)

A mai program város nézés volt Sinem-mel, aki jövőhét pénteken megy haza Ausztriába. Sikeresen elaludtam, de szerencsére nem volt gond, mert várni kellett Balaramra így volt időm mindenre.
Nagyon sokat sétáltunk ma, és láttunk sok-sok szép templomot, meg parkot, illetve már tudom, hogy tudok finom kenyeret venni meg tojást :)

Körülbelül 3 fele értem haza, gyors rántotta lett az ebédem, utána egy óra pihizés Jóbarátokkal, aztán kimentem, hogy mossak, de kint ragadtam a nappaliban a Nicoval. Épp valami vicces videót nézett, utána pedig egyik videó követte a másikat. Később Petra is csatlakozott hozzánk, egy üveg nutella társaságában, így egész jó lett a hangulatunk egy idő után :)

Ma esti programunk pedig pizzázás és koktélozás, egy Sinem által javasolt helyen. Remélem jó lesz.
Holnap pedig egy Intercultural Eveningre megyünk, ahova nekünk kell főzni valami tipikus magyar, osztrák, francia, spanyol... etc ételt. Elvileg hortobágyi húsos palacsintát csinálunk. Remélem jó buli lesz :)

Nah de megyek készülődni!

Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése