2011. november 28., hétfő

33. nap (november 27. vasárnap)

Jó reggelt mindenkinek! :)

Sajnos a tegnapi napom elég kaotikusra sikerült, ezért csak ma tudok beszámolni az eseményekről.
Kezdjük az elejével. Ott hagytam abba szombaton, hogy megyünk pizzázni. Hát az itt nem jó ötlet. Mindig kérjétek elvitelre a pizzát! De komolyan! Vagy ha nem, akkor számoljatok 2 euróval többet! Bezony, bezony. Itt ha leakarsz ülni és megenni a pizzádat a többiekkel akkor az nem túl jó ötlet. Már kitaláltuk, hogy legközelebb elvitelre kérjük és inkább itthon esszük meg. Viszont végre egy normális pizzát ettem. Igaz az enyém kicsit megégett, de így is sikerült eltüntetnem az egész 4 sajtosat. Nem tudom, hogy a Henrik és a Maris mit rendelt, de mind a kettő hihetetlenül finom volt :)
A "vacsi" után átmentünk a Vuccheria-ra. Erről szerintem már írtam, de azért felfrissítem az emlékezeteket: ez egy viszonylag nagy placc, ahol reggel piac van, este meg kiraknak pár asztalt meg széket, magasabbra tekerik a hangerőt, és már kész is a parti :) Nah itt voltunk egy darabig, de én hamar meguntam az utcán ácsorgást így hazajöttem a Henrikkel meg a Carlossal.
Vasárnap végre sokáig aludhattam, de így is 11-kor csörgött a telefonom. A Henrikkel mentünk bevásárolni az esti vacsora partira. Végül nem hortobágyit csináltunk, hanem lecsót. Könnyebb, olcsóbb és még vega is. Azt hiszem olyan 6,50 fele álltunk meg. Egész sok mindent vettünk. Mikor neki álltunk elkészíteni, gondolkoztunk, hogy nem lesz e túl sok. De aztán arra jöttünk rá, hogy az sem cink ha sok, majd megesszük mi a maradékot :) Még a vacsora előtt Jeanne és Henrik elmentek bort venni, én meg kihasználtam az alkalmat és bevetődtem a Carlos ágyába (ő már a mi lakásunkon volt, és valami spanyol kaját csinált a lányokkal). Aludtam vagy másfél órát, utána pedig már indulhattunk is.
A hostelbe mentünk, ahova egy kicsi terembe bezsúfoltak viszonylag k*rva sok embert, kevés asztallal és még hülyébb elrendezéssel. Mindegy. Hamar megtaláltuk a Dórát és a krumplis lángosát. Gyorsan oda is telepedtünk mellé, illetve találkoztunk 3 magyar lánnyal, akik hoztak otthonról finom szalámit meg pilóta kekszet :) Berendezkedtünk az egyik asztal sarkán és már kezdhettük is a sort. Félelmünk a lecsóval kapcsolatban alaptalan volt. Percek alatt elfogyott. Nagy sikere volt, és meg kell hagyni a Henrik igazán jó munkát végzett. Igazi, finom, magyaros tojásos lecsót ehettünk. A Dóra krumplis lángosa is hamar elfogyott, a fokhagymás szósszal együtt, ami a tejfolt helyettesítette.
Azért a többi nemzet is kitett magáért. Bár az én kedvenc az észtek sütije volt. Nagy akarat erő kellett, hogy ne egyem meg az összeset! A receptet már el is kértem! ;)
Viszont sajnos tegnap nem voltam túl jól, így nem maradtam sokáig. Hamar hazajöttem, zuhanyoztam és már húztam is a lóbőrt, hogy ma friss és üde legyek. Mondanom sem kell, hogy ez nem jött össze :) :)
Most pedig hamarosan irány a meló. 6 óra a kölykökkel. De semmi gond. Csak 3 óra lesz húzós. Déltől meg úgyis alszanak! :)

Szép napot néktek! :)

ui.: hamarosan fotók is lesznek a partiról. Sajnos én a gépemet itthon hagytam, de remélem azért majd pár ember tud nekem küldeni képeket :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése