2011. november 21., hétfő

27. nap

Amint ígértem behozom a lemaradásom :)
Fotók láthatók fb-n, illetve a blog befejezése után, töltök picasara is.
A mai munka igazán jó volt :) Szerencsére sokan voltunk, és viszonylag kevés gyerek volt. Ezek a délelőttös munkák sokkal jobbak mint a délutánosok. A gond csak annyi volt, hogy legszívesebben én is aludtam volna a gyerekekkel :) Az utolsó pár órában alig volt tennivaló. Körülbelül 3 gyerek volt ébren, a többi aludt. Mi meg voltunk vagy 7-en :)
Munka után már csak a pihenés volt hátra. Igaz a múlt héten eltökéltem, hogy ma elmegyek a mászó edzésre, de valahogy nem bírom rávenni magam, hogy elsétáljak egyedül a több mint fél órányira levő terembe. Majd talán szerdán. Vagy pénteken :) A mászás nagyon hiányzik. Meg eleve a mozgás. De néha olyan nehéz rávenni magam arra, hogy bármi mást csináljak a fekvésen és olvasáson kívül.
Hamarosan vacsora. Rizs olajjal és sajttal. Semmi másunk nincs. Ez így nem lesz olyan jó :/
Holnap meg olaszunk lesz. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Pár ember, akivel itt Palermoban egy csoportba járunk, Catania-ban egy másikban volt. Tényleg azt írtam már, hogy tegnap este megbeszéltük a többiekkel, hogy az étkezések alatt nyelvet váltunk? Ha igen bocsi. Ha nem, akkor jó :)
Itt a beosztásom, hátha érdekel titeket, hogy hogy dolgozom :)


Lunedi
Martedi
Mercoledi
Giovedi
Venerdi
09:00-15:00
Giardino
09:00-13:00
olasz
09:00-14:00
canteen
09:00-13:00
olasz
09:00-15:00
Giardino

14:00-16:00
Giardino

14:00-16:00
Giardino


Ma nem történt velem semmi más, tehát íme pár kép innen-onnan :)



elvárásaink és félelmeink

tánc óra

Sam, a francia lakótársam épp balettozni tanul :)

imádom ezt a képet! annyira hangulatos! Remé és Verena


nem is tudom miért, de erről a képről az unokaöcsim jut eszembe :)

hát nem édeees????? :)

tiszta Don Juan! :) ő Nico, a francia lakótársam

Orsis és kész



olaszt tanulok francia tanárral :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése