2011. november 21., hétfő

26. nap (november 20. vasárnap)

Jó reggelt mindenkinek!

Tudom, tudom, megint le vagyok maradva, de egyszerűen nem volt erőm tegnap írni, sem a fotókat kiválogatni. Ma meló után, bepótlok mindent esküszöm!
A szombat esti kápolnás buli, szerintem egész jól sikerült. Pradeep indiai táncot tanított a társaságnak, amiről szerencsére van videó is, tehát megpróbálom megszerezni :) Kiderült, hogy Sam egy istenadta tehetség. Hihetetlenül jó mozgása van! Az az igazi, utcai táncos mozgás! Hát én el voltam halva! Bár a legjobb az volt, mikor Kristiana tanította balettozni őket. Vagyis a forgást. Én csak ültem, és annyira nevettem, hogy még fotózni is elfelejtettem :)
Az este másik kedvenc része, mikor Nico szaxofonozott. Jól játszik a gyerek :) Igazi tehetségek a lakótársaim! :) :)
A tegnapi napra nem is tudom, hogy mi lenne a megfelelő szó. Unalmas? Szomorú? Hmm... A részletek, hogy értsétek:
Robertáék a délután 4 órási buszra foglaltak nekünk jegyet, tehát addig el kellett valamivel ütnünk az időt. Ebédet már nem kaptunk a szállóban, tehát reggelinél mindenki megtömte a zsebét nutellával, croassonnal, szendviccsel, hogy délután ne halljon éhen. Az utolsó busz, 12:30kor ment be a városba, tehát azzal mindenki el kellett mennünk. De addig mit csinál 18 fiatal? Unatkozik. Alszik a bőrkanapén, sétál a parton. Én kétszer is voltam. Először a Carlossal mentünk el, és találtunk egy hallott delfint :( Aztán visszamentünk, kávéztunk, felmentünk a tetőre a Henrikkel, Pradeep-pal, Balarammal meg a Carlossal. Aztán újra a parton kötöttünk ki, ahol először egy döglött teknőst találtunk, aztán egy medúzát, végül egy angolna féleséget. Tehát most már értitek a szomorú részt.
Csináltunk rengeteg képet, majd délután mindet feldobom netre.
Aztán bementünk a városba, ahol a vasútállomás várójában lepakoltunk. Jobb volt ott üldögélni, mint kint az utcán valahol. Páran elmentek kajálni, én meg ott maradtam vigyázni a csomagokra meg közben olaszoztam. Elég vicces ám, mikor szenvedsz az olasszal, és egy francia segít, de közben néha elfelejti, hogy nem francia vagy és magyaráz :) :)
Végül meguntam az ücsörgést és kimentem a partra. Nem volt rossz ötlet! Gyönyörű sötétkék víz, fekete sziklákkal. Leírhatatlan. Majd mutatok képet ;)
Aztán nagy sokára eljött az indulás pillanata. Átmentünk a buszpályaudvarra és reménykedtünk, hogy a jó busznál várakozunk. A két és fél órás busz útból, 3 lett, akkora volt a dugó.
Végül csak sikerült hullafáradtan és éhesen hazavergődnünk. Nah és találjátok ki, hogy mit ettünk vacsorára! Igen! Tésztát!!!! :) :) De ez jobb volt. Volt hozzá sok, sok, sok, sok saláta!!!!
Körülbelül ennyi volt a tegnapi nap. Most meg nem sokára mennem kell dolgozni. Jó lett volna legalább egy szabadnap, hogy tudjunk pihenni, meg mosni! Nincs tiszta ruhám! :( Meg rossz, hogy két hétvégénk is kimaradt. Nah mindegy. Mennem kell készülődni!
Szép napot nektek és ne fagyjatok meg! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése