2011. november 11., péntek

17. nap

Azt hiszem hamarosan elkezdődnek az unalmas bejegyzések. De nem most! :)
Ma a reggeli nehézségek után, sikeresen odaértem az oviba. Igaz túl korán, de nem gond. Kicsit elszámoltam az időmet. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar végzek a Ballaron.
Amikor beértem az oviba, rögtön befogtak dolgozni. Ott volt Maris és Gwladys is, akik nem tudtak ma dolgozni a Liberában, mert zárva volt. Kettő óráig nem volt semmi extra. Aluszikáltak a gyerekek, beszélgettünk, meg sikeresen el tudtam menni a Ballarora ennivalóért. Nem is bántam meg.
6 óra, olyan gyerekekkel, akik vagy nem beszélnek, vagy ha beszélnek akkor sem érted, hogy mit mond, elég fárasztó és kimerítő. Most úgy érzem magam, mint egy kifacsart citrom.

az ilyen pillanatokért érdemes az oviban dolgozni


Hamarosan pedig megyünk a Dóráékhoz, mert meglepi party lesz a Remének. Előtte még össze kéne pakolnom az egy heti cuccomat. Holnap korán indulunk. Már most tudom, hogy szarul fogok kinézni. 10-kor kezdődik a parti. Szerintem hajnali 2 előtt nem fogok haza érni.
Jah és nem is meséltem. Emlékeztek, a Rómába tartó repülőn összeismerkedtem egy izraeli sráccal. Tegnap felvett skype-on. Nem kicsit meglepődtem. Ma már beszélgettünk is. Mesélt az olasz kirándulásáról. Firenze volt szerinte a legjobb. azt javasolta, hogy egyszer menjek el, mert szerinte tetszeni fog :) Majd talán egyszer... :)
Nah jó. Tévedtem. Ma kezdődnek az unalmas, és semmit mondó blogok. Ha úgy álmodom meg, akkor elviszem a gépemet Cataniába. Ha viszem, akkor lesznek továbbra is bejegyzések, ha nem, akkor jövőhétig nem vagyok elérhető :)
Pápá emberek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése