2011. november 14., hétfő

20. nap


3.nap Cataniában

Húh emberek, régen éreztem magam ennyire fáradtnak agyilag. Egyszerűen nem bírok gondolkodni. Most épp azon agyalok, hogy mi is történt velem ma.
Kezdjük azzal ami biztos. Felkeltem. Eddig minden stimmel :) Reggeli a szokásos: svéd asztal. Azt eszel amit kívánsz, és annyit amennyi beléd fér. Ezt persze mindenki ki is használja :)
Reggeli után felmentünk a tetőre játszani. Először fogócskáztunk, mint az oviban. Ha azt akartad, hogy ne fogjanak meg, meg kellett állnod és feltartani a kezed, mint egy kosár palánk. Fel lehetett szabadítani, ha valaki bebújt és megpuszilt. Izgi volt :) Utána kötélhúzó versenyt csináltunk a tegnapi csapatok szerint. Mondanom sem kell, hogy megint kikapott az a csapat amiben én voltam. De nem érdekel.
Olasz óra újfent. Még mindig tűrhető volt. De látnotok kéne, hogy néz ki a „tábla” egy-egy óra után! Tisztára mint egy maratoni aktiviti parti után! :) Majd csinálok képeket róla, és felteszem, ha újra Palermoban leszünk.
Ebéd után elmentünk sétálni a partra, mert sütött a nap és nagyon jó idő volt. A tenger gyönyörű volt. Csak a parttal voltak gondok. Az egész merő egy szemét. Van itt, ami a tengerből származik, és van, amit szerintem az itt nyaralók hagytak itt. Még egy halott teknőst is találtunk :( Elég szomorú látvány volt :(
A mai játékok, nekem nem nagyon jöttek be. Nem is igazán értettem őket. Remélem majd a Dóra letudja írni rendesen. A második játék elég hosszú volt, illetve a megbeszélés is róla, így igazából a mai napom unalmas volt, de egyszerűen semmi másra nincs időnk. Néha-néha van egy-egy óra szünetünk de az semmire sem elég. Ami nagyon zavar, hogy pénteken lesz egy olasz tesztünk, hogy mit tanultunk a héten. De nincs időm megtanulni amit lead a tanár. Nem tudom, hogy fog így sikerülni.
Fél óra és ebéd. Ideje mennem és szocializálódnom.
Pápá emberek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése