2011. november 25., péntek

30-31. nap

Úgy néz ki, hogy mostantól ritkulni fognak a bejegyzéseim, mert nem szeretném mindennap ugyanazt leírni :) Mostantól elég egyhangúak lesznek a napjaim. Ovi, olasz, pihenés. Ha történik valami extra akkor azt úgyis megírom :)
Nah de lássuk csak, mi történt tegnap. Az olasz szokásosan telt. Továbbra is alig értek valamit, de azért már kezdek alakulni a dolog :) A hazaúton egész jól megterveztem, hogy mit fogok enni ebédre. Mikor beléptem az ajtón az összes tervemet elfelejtettem, ugyanis valami hihetetlenül jó illat lengte be a lakást :) Sam carbonara szószos tésztát csinált. Legalábbis annak indult a szósz, de a végeredményben nem vagyunk biztosak. A lényeg viszont: finom vooolt!!! :)) Gyors ebéd után fél óra csevegés a Tomival, míg Kelli netezett. Aztán újra munka. Viszont a tegnapi két óra hamar elment.
Meló után egyedül voltam itthon, amit elég jól ki is használtam :)

A mai napon semmi extra nem történt. Megtudtam, hogy főzhetünk az oviban magunknak a szünetben, az ottani alapanyagokból. Ami nem lenne rossz, mert így egy csomót tudnék spórolni. Viszont akkor az itthoniakkal újra kell logisztikáznom a dolgokat. Majd még kitalálom, hogy mi lesz.

A ma esti program: a Henrik főz valami magyarosat, én viszont nem leszek itthon, mert ma már TÉNYLEG el fogok menni mászni! Nem érdekel semmi és senki! MÁSZNI AKAROOOOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Most viszont jöjjön a jól megérdemelt pihi és beszélgetés fél 7ig :)

Holnap szerintem újra jelentkezem!
Pá pussz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése