2011. november 17., csütörtök

23. nap

6. nap Cataniaban

Ma reggel is sikerült felkelnem. Igaz kicsit elnéztem az órát de semmi gond :) Sikeresen leértem a reggelire, és ez itten a lényeg.
A mai nap elmaradt az olasz óra. Helyette "játszottunk".
Például: 4 csoportra osztottak minket, és mindenki kapott egy-egy szituációt, ami megtörténhet vele az itt léte alatt. Mi például azt kaptuk ki, hogy az egyik önkéntes lány megakarja hívni a bátyját meg a barátját, mert magányosnak érzi magát (hahaha!), viszont a szobatársa nem akar beleegyezni. El kellett játszanunk, hogy mi ilyenkor a teendő. A gond ugyebár ott kezdődik, hogy én utálok emberek előtt szerepelni. Nem is utálok. Nem tudok. Tehát én kiestem a szereplőgárdából.
Ebédre valami gombás-rizses cuccot kaptunk előételnek, amit én kihagytam, és reménykedtem, hogy a második jobb lesz. A második egy hatalmas hús (a fél tányért beterítette) és valami spenót féle volt. A spenótot elcseréltem a Marie ebédjére. Ő nem eszik húst, tehát valami omlett félét kapott, ami szerintem tök finom volt!
Ebéd után kötelező program az alvás.
A délutáni program hasonló volt a reggelihez. Beszélgettünk a pénzről meg EVS-es dolgokról. Annyira nem volt izgalmas, de jó volt kicsit többet megtudnunk az ilyenekről
Később választhattunk két-két program közül. Az első választási lehetőségünk: testbeszédes előadás vagy olasz énekek tanulása. Én az előbbire akartam jelentkezni, de sajnos lemaradtam, így beültem az éneklők közé. Aki ismer tudja, hogy nem szeretek, nem tudok énekelni, tehát nem nagyon élveztem. Egy idő után megint rám tört a fej fájás, így kimentem és sétáltam egyet a parton. Remélem csak friss levegő hiányom volt, és nem migrénem van nekem is :(
A következő két előadás: bevándorlók vagy a különböző olasz nyelvtípusok. Én az utóbbit választottam és nagyon élveztem, annak ellenére is, hogy nem értettem, hogy mit beszélnek. De még én is észrevettem a különbségeket. Viszont az abszolút kedvenc rész: 3 csoportot alkottunk, és elő kellett adnunk egy választott jelenetet, amiben egy másfajta nyelvet használunk. A mi csoportunkban én voltam a kamerawoman természetesen :) Előadásunk lényege: a kínai férj rossz időpontban érkezik haza. Rájön, hogy a felesége csalja egy másik nővel. Végül a lehető legjobb megoldást választja: mindkét nőt kéri :) Vicces volt! Videó is van róla, tehát amint a Dóra megvágja felteszem :)
Ezek után már nem volt semmi izgalmas.
Jah de! Vacsira pizzákat kaptunk :) Végre valami ehető! :D Most pedig FRIENDS maraton van, tehát ott a helyem!
pápá!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése