2011. november 6., vasárnap

12. nap

Ciao!

A vasárnap reggel ugyanúgy indult mint az eddigiek. Valahogy ki kellett mászni az ágyból. Napi kihívás elfogadva. Közel egy óra szenvedés után sikerült is elvergődnöm a fürdőig. Pedig én nem is voltam másnapos mint a többiek. Végre le tudtam úgy zuhanyozni, hogy nem paráztam azon, hogy valaki lekapcsolja a meleg vizet. Petra figyelte a villanyt :)
Délután egy fele kitaláltam, hogy menjünk el a mászóterembe, mert ma ingyen lehet mászni. Nem kell másznunk, csak kérdezősködjünk. Fél kettőkor sikerült is elindulnunk itthon a Petrával. A tervek szerint valahol találkoztunk volna a Lara-val. A gond ott kezdődött, mikor a Petra az ovi felé akart kanyarodni, csakhogy holnap biztosan megtalálja. Hát nem sikerült megtalálnunk, és még a találka helyet is sikerült elhagynunk. No para. Telefonálgatás ide-oda, közel egy óra várakozás után nagy nehezen sikerült megtalálnunk egymást. Fél óra séta után megtaláltuk az utcát. Ciki: rosszul értelmeztem a facebook eseményt. Nem a teremben van ingyen mászás, hanem sziklán. Ezt sikerült kiderítenem, az egyik olasz, mászós pasival való beszélgetésből :)
Semmi gond. Irány haza, csak közben menjünk be egy boltba kajáért, mert nem reggelizett egyikőnk sem. Hát kajáldát nem találtunk, csak egy fagyizót. OMG! Isteni volt a fagyi! És itt is rohadt nagy adagot adtak! :)
Séta,séta,séta. Lezárt utca. Mi lehet itt. Katonai kitelepülés. Egy csomó katonai jármű állt az utcán. Lehetett volna fotókat is csinálni, de minket nem vonzott a dolog. Majd talán máskor. Viszont szerintem itt minden vasárnap van valamilyen program. Múlt héten a mi utcánk volt lezárva, most meg egy vele párhuzamos nagyobb utca. Meglátjuk jövőhéten mi lesz.
Körülbelül este 6-ra haza is értünk. Én majd meghaltam az éhségtől, hisz egész nap csak egy fagyit ettem. Itthon meg nem volt semmi kaja. No problem. El vagyok én vizen meg levegőn.
Este 8-kor, Nico kopogtat: megyünk a mekibe. Jössz? Naná, hogy igen!
A mekiben mindenki úgy vetődött rá a kajára, mintha már egy hete nem ettünk volna. Vicces volt :) Most meg már mindenki alszik. Holnap nagy nap. Megyünk dolgozni! :) Kíváncsian várom a dolgokat!
Ma csak ilyen rövidet kaptok. Hadd pihenjen a szemetek, az elmúlt pár nap sok eseménye után :)

Buona Notte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése