2011. november 22., kedd

28. nap

Jó estét! :)

Igen tudom, kicsit későn írok, de ma nem nagyon volt kedvem meg időm írni. Bár igazából semmi különleges nem volt.
Visszatértünk a régi kerékvágásba. Újra itt vagyunk Palermoban, ahol az olasz tanár nem beszél angolul és ahol igazán csodaszámba megy, mikor értek valamit az órán. A mai is ilyen volt. Sokkal jobban élveztem az órákat Ezio-val, Cataniaban. Mint gondoltam, pár embernek ez a tempó már lassú, így holnap elmennek egy próba órára, hogy bírnák e a másik csoportban. Remélem ha kisebb csoportban dolgozunk, akkor majd jobban fog menni. Bár szerintem akkor sem fogom jobban érteni az olaszt. Nah mindegy. Meg fogom tanulni és kész.
Óra után volt egy órányi pihink Verena-val amit én olvasással töltöttem, ugyanis itt voltak az észt lányok, és lopták a netünket, mert nekik még mindig nincs bevezetve. Illetve a Dóra használta a gépem, miután én elmentem dolgozni.
Ma csak két órát voltam az oviban, ami nagyon jó volt :) Mikor oda értünk, akkor még nem nagyon volt dolgunk, mert mindenki aludt. Szép lassan elkezdtek ébredezni, de szerencsére megint sokan voltunk, így nem volt nehéz dolgunk. A vége fele meg beindult a buli. Bár inkább csak nekünk felnőtteknek :) Sinem meg Verena táncolt, a kölykök néztek, hogy kik ezek az őrültek, én meg lefordultam a padról a sok nevetéstől :)
Délután/este elmentek vásárolni a többiek, én meg próbáltam megfejteni a bank honlapját, hogy megtudjam nézni, megjött e már a pénz a számlámra. Mondanom sem kell, hogy nem sikerült. Mindegy. Talán holnap.
A fincsi vacsi után (saláta+krumplipüré) elmentünk fagyizni. Megtaláltam a palermoi Soltvadkertet :) Aki volt már ott az érti mire gondolok, aki nem, az menjen el és megérti :) Rengeteg finomabbnál finomabb fagyik sorakoztak egymás mellett. Szerintem vagy 3-szor végig olvastam a neveket, de még utána is alig tudtam dönteni! Itt úgy működik a dolog, hogy először fizetsz, aztán megmutatod a blokkot a pult mögött állónak és ő ad neked fagyit. Különböző méretű poharak vannak. Én a közepeset választottam ha jól emlékszem. Pisztáciát és valami gyümölcsöset kóstoltam. Hmmm.... nyammi! :)) Irigykedni ér! :)
Most már itthon vagyunk. Vagy 20 percet vitatkoztunk a sarkon, hogy menjünk e tovább a Vucceria-ra vagy sem. Ez egy nagy placc, ahol nappal piac van, este meg parti. Még nem voltam. Majd talán holnap mászás után. Igen jól olvastad. Mászás után. Most már tényleg el akarok menni!!! Bár sajna lehet, hogy hulla leszek, mert holnap Jeanne-val és a Dórával elmegyünk vásárolni.
Most viszont irány az ágy. Holnap a menzán leszünk. Legalább nem kell ebédet főznöm! :)
jó éjt emberek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése