2011. december 1., csütörtök

36. nap, szerda

Jó reggelt! :)

A tegnapi nap délutánja egész izgalmasra sikerült :)
A menzán semmi újdonság nem volt. Hagyma pucolás, krumpli hámozás, hűtő takarítás, kis állat - csiga - találása. Tehát csak a szokásos :)
Viszont utána elmentünk a Dórával vásárolni. Szerintem elég szerencsések voltunk :) Rögtön a legelején a Dóra két pár cipővel lett gazdagabb potom pénzért, utána pedig én vettem végre magamnak két farmert!!!!!! ÁÁÁÁÁÁ!!!! Tudjátok mennyire boldog vagyok? :) És a legjobb az egészben, hogy a kettő összesen csak 30 euro volt. Ami azért nagy szó, mert eddig a legolcsóbb amit találtam az, 50 volt. Tehát jól jártam :) Illetve lett egy alvós gatyóm is, mert azért esténként már egész hűvös van.
Miután hazaértem rájöttem, hogy ideje lenne mosni. Be is pakoltam mindent, a két új farmeremet is. Nem kellett volna. Sose mossatok új farmert fehér melltartóval és fehér törülközővel együtt. Nico szép fehér törcsije enyhén kékes-szürke árnyalatú lett, az én csodás fehér, fekete pöttyös melltartóm pedig szürke. De legalább egyedi. Ilyen senkinek sincs! :) :)
Illetve gazdagodtam még egy post-ittel, egy új füzettel (amiben már gyülekeznek a rendhagyó igék), és egy kukával :) Hála a kukának egész kultúráltan néz ki a szemét a szobámban. Eddig egy zacskóban gyűlt, amit folyton ide-oda vándorolt a szobámban :)
Este Sinem búcsú partijára voltunk hivatalosak. Nagyon jó volt! Bár a legjobb pillanat, mikor Reme beletörte a dugót a boros üvegbe, és egy csavarhúzóval próbálta megoldani a helyzetet. Végül sajna belesett az üvegbe, ezért egy szűrő segítségével ittunk. Képek hamarosan! ;) :)
Viszont sajna olyan éjfél fele elkezdett egyre jobban fájni a gyomrom, így én rövid úton hazajöttem és aludtam ma reggel 10-ig. Jajj annyira jó volt végre aludni! :)
Ma 6 óra munka után, pedig egy tipikus szicíliai estére vagyunk hivatalosak. Ugyanazokkal az emberekkel, akikkel volt az Intercultural Dinner.
Tehát aki esetleg hiányolna, annak sajna még várnia kell pár napot, mert nem tudom, hogy mikor fogok tudni újra ideülni a gép elé. Holnap este mászni megyek, illetve Lady's night lesz, aztán szombatra is van valami, de azt meg már elfelejtettem :) Talán késő délután, kora esténként elérhető leszek, de semmit sem garantálok! :))

Boun journée! :) (egy kis francia)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése