2011. október 30., vasárnap

Ötödik nap, 2011.10.30. 15:00

Jó napot emberkék!

Végre elérkezett a vasárnap. Reményeim valóra váltak. A vasárnapok itt ugyanolyanok, mint nálunk otthon. Sokáig alszunk és egész nap nem csinálunk semmit :)
Nemrég befejeztük a közös ebédet, aminek az ára 1 euró volt fejenként. Ebből kijött egy nagy adag tészta, paradicsomos szósz, cukkini, padlizsán, fűszerek,sajt, kenyér (jah igen. azt nem is írtam még. az itteniek a tésztához kenyeret esznek. nekem ez egy kicsit furcsa volt).
A nap további részében én személy szerint lustulni fogok, mert nem érzem túl jól magam. Fáj a pocim, és fagyira vagyok éhes :)
Viszont estére már megvannak a tervek. Ainhoa, Petra, Dóra és én filmezni fogunk a szobámban. (nekem van a legnagyobb ágyam hihih :) ) A tervek szerint a Honey 2-őt nézzük meg angolul, spanyol felirattal. Izgi lesz :))

Nah de mostanra ennyit. Megyek pihizem egy kicsit. Most csend van az utcán, talán fogok tudni aludni. Éjszaka alig aludtam. Nem elég, hogy új helyen vagyok, még az emberek is hajnali 3-ig kiabáltak, dudáltak (értsd: beszélgettek) az utcán.
Most meg le van zárva az utca. Ki vannak pakolva standok. Vagyis voltak. Remélem jövőhéten is lesz ilyen, mert láttam egy egész szép gyűrűt a szobám erkélyéről :)
Szép napot emberek!

ui: verseny: aki a legjobb ötleteket adja nekem, hogy mit lehet játszani 0-6 éves korig, annak ha hazamentem sütök eredeti szicíliai finomságot! :) hajrá! ötleteket várok megjegyzésben, privátban, skype-on, facebook-on, füstjelekkel, galamb postával... etc :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése