2011. október 28., péntek

Harmadik nap, 2011. október 28.


Hát akkor folytatódjon a mese. A tegnap esti parti egyik előnye az volt, hogy megnézhettem, hogy hol laknak az Izáék. Igazán jól néz ki a lakásuk, bár őszintén szólva nem szívesen laknék ott :S Vagyis laknék, de nem azokkal, akik ott laknak. A francia lánnyal nincs gondom. Inkább az indiai, és a nepáli sráccal. Az Iza által mesélt történtekből kiindulva, nem pont a higiéniáról híresek… :S Remélem nem velük leszek ott.
A mai történtek eddig. Hmm… Reggel sikerült majdnem elaludnunk Marissal. 8-ra kellett mennünk az irodához, utána erőltetett menetben haladtunk tovább egy másik irodához. Körülbelül úgy nézett ki mint a veszprémi okmányiroda. Azzal az egy különbséggel, hogy itt az utcán álltak az emberek, és ha jól értettem előre kellett bejelentkezni. Egy fazon az ajtóban állva kiabálta a neveket, és aki hallotta a nevét, beállhatott a benti sorba. Mindenkin látszottak a tegnap esti buli nyomai, és szerintem mindenkinek csak egy dolog járt a fejében: REGGELIIIT!!!!!!!! Hát nem jött be. Legalábbis nem azonnal teljesült a kérésünk. Több mint fél óra után (ami újfent bizonyítja az olaszok laza időkezelését) bekerültünk, aztán bent is álltunk fél órát, aztán keringtünk egy darabig, mert senki sem tudta, hogy mit is kéne csinálni. Se az ottaniak, se a mentorok. 10 perc álldogálás, meg séta után dűlőre jutottak. 4 ember ott marad, plusz egy mentor, a többiek elmennek reggelizni. Hát persze, hogy én a reggelizők közt voltam! Ki nem hagytam volna. 10 méter és meg is érkeztünk egy kis reggelizőbe. 2,40 euróért kaptam egy cappucinót meg egy pisztáciás croassoant, ami őszintén szólva, és a Gyuri szavait használva, retek jó volt! :-) Gyors reggeli és nyomás vissza az irodába. Amikor elindultunk befele, a többiek már jöttek is ki. Kérdem végeztetek? Válaszuk: ááá nem! Hát mondom jó. Bementünk és meg kellett keresnünk azt a papírt amit pár napja kitöltöttünk. Szerintem valamilyen lakcím bejelentő papír volt. Mindenki nézte, hogy milyen címet írtak nekünk. Nagy volt az örömöm mikor megláttam, hogy a két francia sráccal (Nico, Sam), két spanyollal (Aihnoa,Carlos), és két észttel (Maris,Laura) fogok együtt lakni. Sajna túl korai volt az örömünk. Ezeket a címeket csak úgy beírták találomra. Még egyáltalán nem biztos, hogy ott fogunk lakni. Nagy rá az esély, hogy nem. Majd csak akkor tudjuk meg a végső címünket ha már meglesz, hogy pontosan mit fogunk csinálni. Szerintem ez egy kicsit fura, de hát ők tudják, mit csinálunk. Rengeteg várakozási idő után elindultunk telefon kártyát csináltatni. Természetesen először rossz irányba indultunk, de aztán szerencsére Tiiu, az észt mentorunk, megkérdezte a helyes utat és már mehettünk is. 10 euróért kaptunk egy telefonszámot, ami csak 24 óra múlva fog működni, mint nemrég megtudtam (csupán 20 percet szenvedtem a kártyával, hogy miért nem működik, miután hazajöttem). Illetve most még le tudunk beszélni 5 eurót, de később nekünk kell feltölteni. Itt kicsit más az előfizetés, mint nálunk. Itt, ha nem használod, a kártyát nem történik semmi. Nem kell fizetni az előfizetést. Jah igen. Az előfizetés hetente két euró. Vagy valami hasonló. Nem igazán értettem a magyarázatot. Nah mindegy. Egy idő után csak rájövök. Miután mindenkinek lett kártyája, illetve pár embernek új ideiglenes telefonja is, Tiiu közölte velünk, hogy most az ebédig szabadok vagyunk. Vagyis kb 11:30-tól 13:30-ig. Tehát most itt ülök a szobámban, hallgatom a piac zaját és érzem a finom kaják illatát, és kezdek éhen halni. De már csak egy óra!!! :-)
A délutáni előzetes tervek, ha jól tudom bankkártya készítés, illetve pár munkahely meglátogatása. Kíváncsi vagyok mi lesz ezekből.
Jó étvágyat nektek, este ha tudok jelentkezek! Már nagyon szeretnék beköltözni a végleges helyünkre. Nem is csak az internet kapcsolat miatt, hanem azért is, mert utálok bőröndből öltözködni. Szörnyű! Egyszerűen nem találok semmit, és nem is nagyon merek kipakolni, mert félek, hogy később nem fogok tudni és ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!Meg hamarosan mosni is kéne. Most lesz négy szünnapunk, amikor lesz időnk felfedezni a környéket, illetve hála az Esztinek, hétvégén lehet, hogy lesz pár új ru

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése