2011. október 30., vasárnap

Ötödik nap/2, 2011.10.30. 19:00

Újra itt. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mi történt ma a fincsi ebéd után, ugyanis én nem éreztem jól magam és ledőltem aludni. Nemrég keltünk fel a Petrával (az osztrák ikertestvéremmel :-) ) és kitaláltuk, hogy elmegyünk venni valami finomságot az esti filmnézéshez. Tehát elindultunk a fejünk után és találtunk is egy kicsi és drága boltot ami ma is nyitva volt. Vettünk valami csokis-rizses-kekszes édességet (a Petra lisztérzékeny). Aztán csak sétáltunk az utcán ahova kipakoltak az emberek. Találtunk milliónyi jó kis ékszert, amik után csak csorgatni tudtuk a nyálunkat mivel iszonyú drágák voltak! Viszont találtam olyan gyűrűt amit otthon nem találtam magamnak :( Elvileg minden vasárnap ki lesznek pakolva, tehát nagyon remélem, hogy egyszer lesz rá pénzem. majd alkudok. Ugyanis itt lehet, nem úgy mint otthon a kézműves vásáron. Az egyik standnál a kislány tudott angolul. 8 euróról indult egy fülbevaló ami tetszett a Petrának és mikor eljöttünk, akkor már 5-nél jártak :) Az én gyűrűm 5ről indult. Ezüst volt, és spirálos mintája volt. Imádtam első ránézésre!!! :)
Jah és persze a lényeget el ne felejtsem! Ettünk igazi palermoi fagyit! Én pisztáciásat meg nem tudom mit ettem. Fejenként 2 euro volt. A legnagyobb különbség az otthoni fagyisokhoz képest: itt nem a doboz szélén húzzák le a kanalat, hanem a "tölcsér" szélén. És nem is olyan kanaluk mint nálunk, amiben benne ragad a fél gombóc. Itt ilyen lapos valami van. Nah mindegy. A lényeg, hogy jóóóóóó nagy adag fagyit kaptunk, és szerintem teljesen megérte!!! :)
Nah de itt az idő az otthoniakra. Remélem felveszed apu!
Szép estét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése