2011. december 15., csütörtök

49-51. nap

HÉTFŐ

Nagy meglepetés fogadott az oviban, mikor odaértem. Egy csomó TV-s cucc állt az udvaron, és még annál is több ember. Nagy boci szemekkel néztem, hogy nah vajon itt meg mi történik? Bent találkoztam Jeanne-nal mai elég fura volt, mivel általában hétfőnként az irodában van.
Igazából csak egy szóval tudnám leírni a hétfői napomat: kész káosz! De tényleg! Sokszor azt sem tudtam, hogy hova kapjam a fejem! Rengeteg ember mászkált ki-be, jó pár nagyobb gyerek bent volt a kicsikkel.
Végül megtudtam az igazságot: videót forgatnak, amivel a Caritast és az óvodát népszerűsítik egész Olaszországban, hogy pénzt gyűjtsenek. A nagyok azért voltak bent, mert az ő szüleik nem egyeztek bele, hogy a gyermekük a TV-ben szerepeljen, illetve, hogy fotó készüljön róluk. Szerencsére nekem nem kellett fotózkodnom illetve szerepelnem a TV-ben, de szegény Jeanne-nak igen :)
Az eredeti ebéd tervünk az volt, hogy kimegyünk megint a Bangladeshbe enni a Verena-val, illetve Nico, Pradeep, Balaram is csatlakozott volna hozzánk. Pont megbeszéltük telefonon, hogy hol és mikor találkozunk, mikor Rosita közölte velünk, hogy kapunk kaját az oviban. Lasagna-t meg valami krumplis húst. Nem is volt olyan rossz :) Délután egyedül voltam itthon, ezért kitaláltam, hogy átrendezem egy kicsit a szobámat, illetve kitakarítok. Nagyon jó elfoglaltság volt. Bár az ágyamat igazán élmény volt egyedül eltologatni. :)

KEDD

Reggel olaszra mentünk. Kicsit késtünk. Nah jó, eleve későn indultunk el a Petrával :) Viszont végre tanultunk egy kis nyelvtant is. Bár már nem nagyon tudom, hogy miért is hiányoltam ezt az egészet :) Nem volt túl egyszerű megérteni a szabályokat, mivel olaszul magyarázott a tanár. De nem érdekel. Meg fogom tanulni és kész :)
Délután az oviban még mindig ott voltak a TV-sek. Remélem, ma már nem lesznek. Kicsit túlzsúfoltnak éreztem az ovit. Kedd este kicsit unatkoztunk a Petrával, ezért kitaláltam, hogy újfent rendezzük át a szobámat. Ketten már nagyobb élmény volt. Bár előtte még skype-oztunk egyet a Krisszel, ugyanis a Petrának van egy ismerőse, aki ugyanúgy néz ki, mint a Krisz. Nagyon félelmetes volt a hasonlóság :)
Átrendezés után, kidíszítettem a szobámat. Felraktam a falra a mászó cuccaimat. Most már otthon érzem magam. Mindenhol mászó cuccok lógnak :) Nekem nagyon bejön!!! :) :) :)

SZERDA

Menza nap. Szokásos unalom. Délután viszont találkám volt a Salve-val és a Rosita-val. Beszélgettünk az elmúlt egy hónapról, illetve megcsináltuk a következő havi beosztásunkat. Mostantól ha reggel megyek, akkor 8-kor kezdek, és 2-kor végzek. Majd ha megkapom a beosztásomat, akkor ide is felteszem. Viszont a legjobb, 31-től 8-ig szabadságon leszek. Azon gondolkoztuk a Verena-val, hogy 4-8-ig igazán elmehetnénk valamerre. Esetleg Róma. Vagy a sziget másik felére. Azt majd még meglátjuk :)

Viszont most már mennem kéne. Mindjárt kezdődik az olasz. Ma nem nagyon szeretnék elkésni :)
Viszont hamarosan lesz egy csak képekből álló beszámoló, ugyanis tegnap végre megkaptam a Balaramtól a fotóit, tehát a catania-i tréningről fogok tudni feltenni pár szép fotót, illetve videót az indiai táncról :)

Szép napot mindenkinek! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése