2011. december 23., péntek

57-60. nap

KEDD

Sajnos a betegség miatt lemaradtam az Andrea partijáról :( Sem olaszra, sem dolgozni nem mentem. Egész nap itthon feküdtem. Felváltva aludtam és teát készítettem magamnak. Nem mondom, hogy rengeteget segített, de nagyon jól esett végre kikapcsolni egy kicsit.

SZERDA

Szerdán már úgy gondoltam, hogy elég erőm lesz elmenni a menzára. Ott úgysem szoktunk nehéz és megterhelő feladatokat végezni. Illetve ha nagyon rosszul lettem volna, simán hazajöhettem volna bármikor.
Szerencsére nem kellett. Fáradtnak éreztem magam az igaz, de egyébként minden rendben volt. Munka után a Marie átjött, mert nem volt kedve hazamenni, aztán meg visszajönni az Ainhoa-hoz, így míg ő és Nico olaszon voltak, mi aludtunk egyet a Marie-val. Utána már nem is nagyon emlékszem, hogy mit csináltam. Szerintem punnyadtam tovább :)
Jah igen! Vacsoráztam. Mégpedig ezt:

banános-nutellás szendvics. új favorit! :))


CSÜTÖRTÖK


Megvolt az utolsó olasz óránk Francesca-val. Ennek örömére egy tesztet írtunk, amit még aznap ki is javított. Mi közben játszottunk sok-sok hülyeséget. Bár azt hiszem, hogy az activity mindenkinél vitte a prímet :) A Petrával és a Marissal voltam egy csapatban. A rajz tehetségemet szerintem mindenki ismeri. Kb kifullad ott, hogy pálcika ember meg mosolygós arcocskák :) Viszont mikor szamarat kellett rajzolnom... pff... még jó, hogy a Maris tud olvasni az emberek agyában :) Először valami lóféleséget rajzoltam, aztán letöröltem. Utána egy fejet akartam, de csak a fülekig jutottam. Ekkor a Maris megszólalt, hogy szamár. A többiekkel együtt csak néztem: hogy mi? Ennyiből? Hát te profi vagy! :) Viszont sajna a másik csapatban a Gwladys szintén tudott olvasni a többiek fejében, így ők nyertek, de csak fél ponttal ha jól emlékszem! :) Voltak igazán szép pillanatok! Mikor például a Kellinek kellett elmutogatnia, hogy megöl valakit. A többiek hamar rájöttek, hogy mi az ige angolul, de olaszul nem tudták. Ekkor a Kelli megpróbálta őket rávezetni. Olaszul az ige: assassire. Az ass angolul feneket jelent. Kelli elég erőteljesen mutogatott is, eme becses testrészére, hogy hátha így ki tudják találni a többiek. Igazán mulatságos látvány volt, azt meg kell hagyni! :))
Délután ovi szolgálatosok voltunk. A nagyokkal rajzolnom kellett volna, de mivel a rajztehetségem szörnyű, inkább origamiztam. Marwin nagy örömére! :)

Este a CESIE irodájába voltunk hivatalosak egy kis aperitifre este 6-tól. Rengeteg ember volt, sok féle finomság és finom szicíliai bor. Egy idő után a többség lelépett, viszont páran ott maradtunk még és táncoltunk, aztán mikor hanyatlott a parti mi is távoztunk. A Dóráék hazafele vették az irány, Allison, Pradeep,  Domenico (a Tutti le Genti nevű ovi tulajdonosának a fia), és én pedig a többieket kerestük meg egy szórakozóhelyen, ahol ingyen kaptunk bort és finom falatokat. 10 óra fele átmentünk a Vuccheria-ra. Én ekkor szerettem volna hazamenni, de a drága jó mentorom, Salve, nem engedett. 11-ig a Vuccheria-n kellett velük maradnom. Viszont pontban 11-kor pápát intettem és a Verena-val haza jöttünk. Ma reggel alig bírtam felkelni. Nem tudom, hogy mi lett volna, ha még tovább maradok! :)

PÉNTEK


A reggeli nehézkes felkelés után elköszöntem a Nicotól (hazament az ünnepekre) és az ovi felé vettem az irányt egy kis késéssel. Nah, jó nem kicsivel :) 9 után indultam el. Viszont szerencsére nem volt belőle gond. A mai nap nagyon mozgalmas volt. Alig érzem a lábam. Először a TV előtti részre pakoltunk új szivacsokat, tudjátok ezeket az óriási méretű puzzle szerű valamiket. Aztán az egyik kisfiú hányt. De kb mindenhova. Takarítás, öltöztetés, a gyerekek egy helyen tartása.
Az udvaron az egyik fának levágták az egyik ágát, és mindenhol faágak voltak. Pár nagyobbal kimentünk egy helyre pakolni őket, aztán felsöpörtem az udvart, miközben egyedül figyeltem a 10 kölyökre.
Ezek után volt 10 percem, míg a napsütést élvezhettem Giovanna-val, akivel szépen eldiskuráltam olaszul. Megtudtam, hogy 4 éves. :) Egy család hozott az ovinak pár játékot ruhát. A Pradeep-pal kimentünk segíteni behordani. Aztán megjött Rosita apukája, egy csomó édességgel, az esti partira. Azokat is becipeltük.
Jött egy platós autó sok-sok-sok parkettával. Ezeket lepakoltuk és bevittük az ovi mellett álló épületbe.
Folytattuk Rosita apukájának a kocsijából való kipakolást: tészta, tészta hátán.
Kiderült, hogy a parketta nincs jó helyen: bevittük az étkező részbe. Szerencsére a két épület ajtaja egymással szemben van, így csak be kellett csúsztatni a kapu rácsai között. Viszont az étkezőben sem maradhat, hisz este parti! Vigyük ki a bejárati ajtó mellett álló raktárba. Tudni kell, hogy a két szoba az épület két oldalán van. Yee!!
Viszont az okos dolgozók mit csinálnak? Hát persze, hogy neki állnak játszani a parketta szegéllyel! Illetve mire való a babakocsi? Hát parketta cipelésre! Az egyik munkással versenyeztünk, hogy ki tud több "gyerekkel" rallyzni. Sajna ő nyert néggyel :( Hát minket aztán tényleg nem kell félteni ha hülyeségről van szó! :) Ezek után szerencsére elmehettünk ebédelni a Pradeep-pal. Én túl lusta voltam a főzőcskézéshez, így meggyőztem, hogy menjünk az indiaiba. Jajj, de jó volt leülni végre!
Miután visszamentünk, szokásosan nem volt szinte semmi dolgunk. Pontban 3-kor leléptünk, hogy vissza menjünk 4-re. Hazajöttem, hogy gyorsan ellenőrizzem, mik kellenek egy csokitortához. Ugyanis nap közben lezsíroztam a Fabio-val, hogy holnap délelőtt hadd süssek nála. Viszont indulás előtt kiderült, hogy mindenki tortát meg édességet akar csinálni, így én sztornóztam az ötletem. Majd talán máskor :(


Az oviban karácsonyi ajándék osztogatás volt. A rendőrök adták át. Hoztak két kutyust is. Szegény Goffrey úgy megijedt! Odabújt hozzám, aztán már el sem akart engedni :)
Kellemes káosz volt. Minden gyerek kapott valami névre szóló ajándékot. Sajnos képeket nem nagyon tudtam készíteni, mivel egy gyerek folyamatosan volt az ölemben, néha kettő is :) Viszont egy-két homályos képem lett, csakhogy egy kicsit átérezzétek a káoszt :)




Goffrey!!!!! :) El nem engedte volna az ajándékát :)
Giovanna, Katia és Sophia

Gabrielle.
Ne kérdezzétek, hogy mit csinál :)

Nora. gyönyörűséges leányunk,
 aki nagyon komoly tekintettel tud nézni.




Collins :))


















Viszont egy óra után úgy éreztem, hogy ideje mennem. Elköszöntem a munkásoktól illetve ma volt az egyik kedvencem, Collins is. Kaptam tőle puszit!!:) Nagyon édes volt! Mikor jöttem mi az ajtón, pont ott volt az apukája. Még épp hallottam amint valamit kérdezett tőle ANGOLUL!!!!! Ez a gyerek tud angolul!!!! Én meg itt szenvedek vele olaszul? Nah de kérem szépen! Ez így nem mehet tovább!! :) :) :)
Mióta hazajöttem itthon punnyadok. Úgy volt, hogy elmegyek a Dóráékhoz, de aztán kiment a fejemből :( Mikor meg hívott, hogy mennyi idő alatt készülök el, annyira el voltam már punnyadva, hogy inkább lemondtam. Lesz még időnk szerintem! :)

Holnapra "nagy családi" vacsora van tervben. Hogy mi mit csinálunk még nem tudom. Majd attól függ, hogy miből lesz kevés, meg a többiek mit szeretnének.
Viszont úgy érzem, hogy az anyukámtól kapott tavalyi karácsonyi ajándékom (derékmelegítő) telitalálat volt! De komolyan! Szal anyukám: köszönöm szépen! :))

Jó éjszakát emberek! Ha holnap nem írnék, akkor Kellemes Ünnepeket!!!!! :))

Buon Natale!!!! :))
(képek:Flóra Virágboltja illetve saját)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése