2011. december 9., péntek

43-46. nap

Jó reggelt everybody! Hogy vagytok? Remélem legalább annyira jól, mint én! :)

Nah de az elejétől kezdem:


KEDD
Elég unalmas nap volt. Az olaszon továbbra is szenvedtem, de aztán a második felében már kezdtem jól érezni magam. Főleg mikor játszottunk :) A játék lényege az volt, hogy mindenki írt egy post-it-re egy-egy híres ember nevét, aztán a mellette ülő homlokára ragasztotta. Ezek után ki kellett találni, hogy ki van a homlokodon :) Nekem Jackie Chan jutott :)
Utána szokásosan rohantunk az oviba. Sikerült pár percet késnünk, de szerencsére minden gyerek aludt, így nem volt belőle probléma. Eddig is voltak unalmas órák, de most… Pff… Az első fél órában nem csináltunk semmit mert mindenki aludt, aztán utána jött egy csomó gyerek, fogalmam sincs, hogy miért, de eljátszottak a gyerekekkel több mint fél órán keresztül, így mi csak ültünk az asztalon a Verénával :) Mikor ők elmentek, 10 perc múlva jött négy új önkéntes lány. Tehát megint nem csináltunk semmit. Igazából nem bántam, mert kicsit hulla voltam.

SZERDA
A keddi unatkozás szerdán, a menzán újra folytatódott. Ide is jött egy csomó új ember, akik miatt nem volt mit tennünk. Itt már azért kezdett nagyon rossz lenni, hogy nincs más dolgunk az ücsörgésen kívül. Viszont megkóstoltam a polipot. Nem ízlett! Pfúj!!! 
Este jöttek a többiek. Mentek valamerre bulizni. Indulás előtt még belefért egy kis Youtube Verénával és Nicoval. Mindenki megmutatta a kedvencét, bár az abszolút győztes:





CSÜTÖRTÖK
SZABADNAAAAAP!!!!!! :) :) :) :) Úgy döntöttünk, hogy kihasználjuk a jó időt és a szabadságot és elmegyünk egyet túrázni, a Mondello melletti Capo Galora. Úgy látszik, mindenki kezdi egyre jobba megszokni az itteni létet, ugyanis a reggeli találkáról mindenki elkésett vagy 10 percet :) :) Viszont szerencsére még így is sikerült elérnünk a buszt a partig. A hegy egy Nemzeti Park része, így 50 centet kellett fizetnünk azért, hogy bemehessünk. Kicsit meglepő volt, de szerintem a látvány minden pénzt megért!!




Itt még mindenki megvolt :)
A hegy tetejére nem vezetett út, így elindultunk a saját fejünk után felfele. Voltak olyan pillanatok, mikor négykézláb kellett másznom. Egy darabig mindenki jött, aztán mikor nehezebb lett a terep, páran visszafordultak. 


Sam (FRA)


Petra, Allison, Alina (új ukrán lány), Pradeep, Balaram, Sam, Carlos, Nico és én mentünk tovább. Sajnos a hegy tetejére nem tudtunk felmenni, ugyanis egy idő után elfogyott az út! :) Egy kiugró szikla tetején ebédeltünk, majd szépen lassan leereszkedtünk. A térdem körülbelül 20 méter után beadta a kulcsot, de nem érdekelt. Most legalább volt nálam fásli, ami azért egy kicsit megkönnyítette a dolgom.

kilátásunk

szerintem megérte az 50 centet :)

nem tudok betellni a kék látványával 


Petra-val (AUT)  
oda néééézz!!!!! :D 

Nico (FRA)

sziklamászók álma! <3


Leereszkedés után visszamentünk a buszmegálló közelébe, ahol ittunk egy kávét, aztán a többség visszament, Allison, Pradeep, Balaram, Nico és én maradtunk még sétálni a parton. Majdnem telihold volt tegnap. Gyönyörű volt! Ott ültünk a homokos tengerparton, néztük a tengert meg a holdat. Nagyon nagy élmény volt! :)

tengerparti Hold nézés :)

Hazaérkezésünk után mindenki kidőlt. Gyors vacsi után még megnéztünk pár youtube videót, aztán 10 óra fele mindenki úgy döntött, hogy ideje aludnia. Egyetértettem velük.

PÉNTEK
Ma megint az ovi volt a soron. Vagyis lett volna, viszont nem éreztem jól magam, így hazakéredzkedtem olyan 10 fele. A fejem majd szétrobbant, illetve esélyes, hogy volt hőemelkedésem is. Ugyebár szokásosan nem vittem el magammal az olasz telefonomat, ami most az egyszer jól jött volna. Halványlila gőzöm sem volt, hogy kell e szólnom a mentoromnak, illetve, hogy hogyan fogom elmagyarázni az ott dolgozóknak, hogy mi a bajom. Végül csak sikerült összeraknom pár ételmesen értelmetlen mondatot és haza jöhettem. Aludtam egy jó nagyot, ami legalább abban használt, hogy már nincs hőemelkedésem, viszont a fejem még mindig fáj. Most ittam egy kis teát, aztán már fekszem is visszaaludni.
Ma van a Marie (AUT) és Roberta (CESIE dolgozó) születésnapja, de eléggé úgy érzem, hogy ki fogom hagyni a partit :(
Nektek szép napot és jó hétvégét! Én megpróbálok meggyógyulni, hogy a hétvégén tudjak valami értelmeset is csinálni. Mint például krumplis tésztát vasárnap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése