2011. december 30., péntek

61-67. nap

Igen tudom már elég régóta nem írtam. Hogy miért? Fogalmam sincs. Időm lett volna bőven, de kedvem sajna sosem volt ide ülni a gép elé és írni. Valamit mindig találtam, amivel jobban le tudtam magam foglalni :) Bocsii! :))

SZOMBAT

December 24-e. Őszintén szólva nem nagyon volt karácsonyi hangulatom. A délelőttöt rohangálással töltöttem, hogy megtaláljam a narancs grog összetevőit. A rumon kívül mindent meg is találtam egyetlen bevásárló üzletben. Miután az eladók 3-szor küldtek a Bacardi-khoz, úgy döntöttem, hogy ideje máshova mennem illetve segítséget kérnem. Sok-sok szenvedés után viszont találtam egyet, amiről úgy gondoltam, hogy jó lesz. Hát a grog elfogyott, így szerintem jó lett. Nah, jó egy kevés maradt belőle másnapra, de akkor is sikerként könyvelem el! :) És, hogy miért nem süteményt sütöttem? Hát eredetileg úgy volt, hogy csoki tortát csinálok, le is beszéltem a Fabio-val, hogy szombat délelőtt átmehetek hozzá sütni, de mint kiderült, a Gwladys, a Henrik meg az Ainhoa is valami édességet akart csinálni, így úgy gondoltam az én csoki tortám már nem szükséges. Hát igazából ők vesztettek sokat! :P Egyébként a vicc az egészben: az Ainhoa csak salátát csinált a Petrával, a Henrik nem tudott bejglit sütni, mert nem talált sehol sem diót meg mákot. Így maradt a Gwladys flan au coco-a (kókuszos süti), illetve az Allison csokis csókja. Majd legközelebb elkápráztatom őket valami csokis finomsággal :)
ne csodálkozzatok ha nincs karácsonyi
hangulatom!! :D
A délutáni 22 fok illetve napsütés sem nagyon akarta meghozni a karácsonyi hangulatomat. :( Sőt sajnos még anyuék karácsonyi vacsorája sem. Ugyanis élő közvetítésben nézhettem, ahogy a családom étkezik, míg nekem még vagy 3 órát kellett várnom a közös vacsorára. Hát milyen kedves a családom?! :) :)

Este a Henrikék lakásán volt nagy közös karácsonyi vacsorázás. Volt ott minden földi jó. Hagyma krémleves, rizs, tojásos-hagymás burgonyapüré, indiai krumpli saláta, ananászos csirke, francia kókuszos sütemény, crap (francia palacsinta citrommal és cukorral), csokis csók illetve sok-sok finom kísérő falatka, sangria, narancs grog. Egyik fogás finomabb volt, mint a másik! :)
indiai krumpli saláta




A Dórának igaza van. A vacsora alatt mindenkinél megjelent egy kicsit a karácsony szelleme. Jó volt együtt tölteni az estét. Remélem a szilveszter is legalább ennyire jól fog sikerülni! :)
A haza utam alatt az esti zuhanyt is sikerült megejtenem, illetve szerintem a 200 méteres síkfutás világrekordjának a közelébe kerültem. Tudjátok, a filmekben mindig olyan romantikus mikor egy párocska elázik, vagy olyan jól néz ki, mikor egy lány nevetve-mosolyogva-táncolva halad az utcán a szakadó esőben. Hát ez csak a filmekben van így. A való életben a hajnali eső hideg, és ezen még az apró jég darabkák sem segítenek.

családunk

VASÁRNAP-HÉTFŐ

Két nap punnyadás. Szó szerint. Mindenki a szobájában feküdt és filmezett. Vagy azért mert előző nap túl sokat evett, vagy csak simán elfáradtunk? Nem tudom. De magamból kiindulva: mindkettő! :) Viszont jól esett a pihenés. Vagy lehet, hogy azért nem mentünk sehova sem, mert két napig esett az eső? Hmm…. :D

KEDD


Viszont sajnos eljött a kedd is. Míg mindenki húzta a lóbőrt, én reggel 8-ra mentem dolgozni. Mikor megpróbáltam kikelni az ágyból úgy gondoltam, hogy igazán nagy hülyeség volt ez az ötletünk a Verena-val, viszont nap közben kezdtem magam egyre jobban érezni. Imádom ezeket a kölyköket :)
Andrej. Most komolyan! Lehet őket nem imádni?? :D

Nora
Illetve most a két ünnep között, volt pár új gyerekünk is. Az egyik 5 éves, nagyon szeretett volna velem beszélgetni, de hát én nem tudok még olaszul olyan jól :( De ez nem akadályozott meg minket abban, hogy együtt rajzoljunk, meg együtt csináljuk meg azt a számos játékot. Nem tudom a nevét, de mi is sokat játszottuk az iskolában. Viszont újfent meg kellett csillogtatnom a rajztudásomat. Azt hiszem a 9 hónap végére egy igazi Picasso fog belőlem válni! :D
Délután beugrottam Silvana munkahelyére egy kávéra. Igazán hangulatos kis hely. Szerintem még vissza fogok oda térni párszor :)
A családunk végre erőt vett magán és elment vásárolni. Én csak a végén csatlakoztam hozzájuk, hogy haza tudjuk hozni a cuccokat. Viszont ha én nem megyek, akkor nem vesznek cukrot, kenyeret, sót. Hihetetlenek! :)

SZERDA

Kedd este valamiért nem aludtam jól, így szerdán próbáltam kerülni az embereket, mert nem volt jó kedvem. Nah már most ezt egy kicsi konyhában eléggé nehéz kivitelezni, így inkább nem szóltam senkihez sem, nehogy olyan találjak mondani, amivel esetleg megbántom őket.
Viszont délután nagyon jó idő volt. Sütött a nap ezerrel, így végre rávettem magam, hogy elmenjek futni egyet. Jó is volt, meg nem is. Jó volt végre mozogni meg kikapcsolni az agyam, viszont most már tény: el vagyok lustulva mint állat. Muszáj lesz neki állnom rendszeresen futni. Viszont kell egy társ, mert társ nélkül folyamatosan megállok. Viszont az Esztivel vagy a Nico-val még nem akarok futni, mert én csak feltartanám őket. Ők egy másik szinten vannak. Még sokat kell fejlődnöm, hogy elérjem az ő szintjüket.

CSÜTÖRTÖK-PÉNTEK

Tegnap csak délre kellett volna mennem, dolgozni, de éjszaka olyan szinten elkezdett fájni a gyomrom, hogy alig aludtam valamit, illetve reggel sem nagyon tudtam még mozogni fájdalom nélkül, így inkább írtam egy sms-t a Rosita-nak, hogy nem tudok menni. A gond csak az volt, hogy nem kapta meg, ugyanis rossz száma volt meg. Végül a Verena-n keresztül üzentem, hogy nagyon sajnálom, de tényleg rosszul vagyok. Egész nap itthon feküdtem és a Nico-t ugráltattam, hogy főzzön nekem teát meg ilyenek:) Igazán vicces volt :)
Viszont estére már a fejem is kezdett egyre jobban fájni. Újra írtam a Rosita-nak, hogy inkább itthon maradnék, és kipihenném magam, meg kifeküdném a betegséget. Azt írta, hogy ne aggódjak, maradjak otthon, jövőre találkozunk. :)
Úgy hogy a mai programom is fekvés illetve filmezés.
Egyébként, ahogy a Dóra írta: nézzük a dolgok jó oldalát. Végre kevesebbet eszem, így tuti, hogy fogyok pár kg-ot! :D Reménykedjünk a legjobbakban! :)

Szép napot otthoniak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése