2011. december 3., szombat

38-40. nap, csütörtök-szombat

Hahó!

Újra itt :)
Nézzük csak, mik is történtek velem csütörtök óta.
Egy: kihagytam a szicíliai estet, ugyanis nagyon nem éreztem jól magam. Itthon maradtunk a Petrával és vacsit főztünk. Tészta (persze az övé glutén mentes) paradicsomos-hagymás fűszeres feltéttel? Vagy valami hasonlóval :) A lényege az volt, hogy nagyon finom volt :)
Pénteken reggel 9-re mentem az oviba. Azt meg nem is meséltem, hogy csütörtökön kiderült az oviban, hogy az egyik kis srác (akiről már írtam. ő az aki nagyon jól tud táncolni, de egy ördög fióka), tud angolul. Egész jól kijöttünk egymással. 6 órakor már csak ő volt az oviban. Leültünk a földre és angoloztunk. Tök aranyos volt. Folyton jött oda hozzám, megölelte és azt mondta, hogy szeretne hazavinni :) Akkor azt hittem, hogy ez csak egy napra szól, meg akkor amikor nincsenek ott a többiek. De tévedtem. Másnap (pénteken) 12:30 fele megjöttek a suliból, ő pedig oda rohant hozzám és megölelt. Nagyon édes volt! És egész nap szót fogadott nekem, meg fordított amikor valamit nem értettem a többiek beszédéből. Jah és egyébként Marwinnak hívják, 6 éves és Afrikából jött. Imádni való :) Ő az egyik kedvencem. A másik Goffri. Ő fiatalabb sokkal, de édes kölykök. Imádja mikor emelgetem, tehát meg van a napi edzésem elég rendesen :) :)
Meló után nem voltam túl jól így aludtam este 8-ig, így lemaradtam az edzésről sajnos :( A Lady's Night-ra sem mentem el, mert nem volt kedvem. Helyette filmet néztünk Nico-val. A 127 órát néztük meg angolul, angol felirattal. Még mindig olyan rémes, mint emlékeztem :) Utána megpróbáltuk megnézni A halott mennyasszonyt is. Vagyis meg is néztük, de amit talátlam hozzá angol felirat, sosem volt jó. Mindig igazgatni kellett. De nem volt annyira vészes. Nico folyton rajtam nevetett, hogy mennyit szenvedek. Őt nem igazán zavarta a csúszás, mivel a szinkron magyar volt, így fogalma sem volt, hogy miről van néha szó :) Azt hiszem olyan hajnali 2 fele végeztünk a filmekkel. Utána csak feküdtünk sé beszélgettünk a terveinkről, hogy ki merre, hogyan tovább, meg persze szóba jött a múlt is. Múltkor ő mutogatott képeket, most én neki. 3 óra fele, mondta, hogy ő elmegy aludni, én meg még neki álltam olvasni. Befejeztem a Tetovált lányt. Érdekes egy olvasmány azt meg kell hagynom! :) A lényeg, hogy ma is egész hullaszerűen néztem ki. Aludtam vagy 6 órát. Használhatatlan voltam egy jó darabig.
Ma összeült a kupaktanács, ugyanis már kezdtünk rájönni, hogy tényleg ninsc itthon semmi kajánk. A régi önkéntesek azt mesélték, hogy nekik mindig a bulik miatt fogyott el a pénzük, és azért éheztek 2-3 hetet. Hát mi azért éhezünk, mert túl lusták vagyunk elmenni bevásárolni :) DE! Ma ezen változtattunk. 15:30 fele elmentünk ebédet venni, utána pedig két részre váltunk. Nico és Ainhoa ment a piacra zöldséget-gyümölcsöt venni, Sam és én pedig a Carrefour felé vettük az irányt.
Sikerült elég sok mindent vennünk. Teli a hűtő. Viszont ahogy vásároltunk, azt látni kellett volna :)) A vége felé rájöttünk, hogy segítségre van szükségünk, így felhívtuk Nicoékat, hogy jöjjenek el elénk, segíteni választani egy-két dolgot, illetve cipekedni. Amikro már a sorban álltunk, jöttünk rá, hogy csak Sam-nél van pénz, méghozzá csak 60 euro, így gyorsan átnéztük a kosarainkat, hogy mi ér rá hétfőn. Elég sokmindent visszavittünk, a nutellával pedig hezitáltunk. végül 71 eurót, vagy mennyit fizettünk. Nah kicsit bajban voltunk, hogy akkor most mi lesz. Szerencsére Sam-nél volt bankkártya is, és szerencsére még pénz is volt nála :) Sok nevetés közepette, hazafele vettük az irányt, és reménykedtünk, hogy nem fogunk eltévedni, ugyanis mindenkinek majd leszakadt a keze.
Viszont megérte a szenvedést, ugyanis msot annyira tele van a hűtőnk, hogy állandóan tetriszezni kell, mikor valamit szeretnél betenni! :)
Vacsira bundás kenyeret csináltam. Vagyis a Nicoval közösen, ugyanis körülbelül a 4-ik darab után megégettem az ujjam. 10 percig a hideg víz alá tartottam a parancsára, utána pedig egy zacskóba jeget tett, amit rákötött az ujjamra. Nagyon viccesen néztem ki, ahogy álltam a mosogató mellett és káromkodtam magyarul. :) Mindenkinek tetszett a dolog! :) Ahogy a bundás kenyér is bejött mindenkinek :) A fiúk inkább a sós ízeket részesítik előnyben, így ők sajttal és hagymával ettem, míg én fahéjas-cukorral. Hmmm... Nyammi! :)
Most pedig azon gondolkozom, hogy eldőlök és alszom. Sam és Nico elmennek, Ainhoat pedig nem láttam a késői ebéd óta.
A holnapi tervem sétafikálás a városban. Talán elmegyek az angol parkig, és készítek pár fotót. Erről jut eszembe! Van pár képem Sinem partijáról :)

nem ismerős Iza? :)

Remé (SPA)

Kelli (EST) és Remé (SPA)

az "ünnepelt": Sinem (AUT)

Balaram (Nepál) és Sinem

Salve (a mentorom) és Sinem

az a bizonyos boros eset :)

Remé

Nico (FRA) és Veréna (AUT)

Nico és Balaram

Veréna, Carlos, Ainhoa, Nico és Petra


Sinem és Sophie (ENG)

igen tudom nagyon előnyös rólunk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése