2011. december 11., vasárnap

47-48. nap

SZOMBAT
Alvás, alvás, tea készítés, alvás és még több alvás. Kialudtam magamból a betegséget. Hihetetlenül rosszul voltam. Annyira fájt a fejem, hogy egész nap csak feküdni tudtam. Szerencsére egyedül voltam itthon. Nico Cataniaba ment a munkája miatt, a többiek pedig a Catacombákat nézték meg. Kérdésemre, hogy milyen volt, ez volt az egyöntetű válasz: Sok hulla. De szép. :)

VASÁRNAP
A mai nap kicsit több mindent csináltam. Az előzetes tervek szerint ma, krumplis tészta lett volna az ebéd, de mivel elég későn keltünk, így inkább át tettük vacsorára.
Ainhoa meg még páran elmentek sétálni a városban, Nico futni ment. Nekem egy kis magány kellett így elmentem először ebédelni az indiaiba, aztán elmentem a vásárba sétálgatni és csorgatni a nyálam a szebbnél-szebb ékszerek után. A Giardino Inglese - az Angol Park - volt a végállomásom egy nagy tábla csoki, meg egy fényképező társaságában :)




Jó pár órát elücsürögtem egy padon, aztán mikor kezdtem fázni elindultam hazafele. Út közben beugrottam a helyi túra boltba. Hát oda sem szabad többet bemennem! :) A lottó ötös sem lenne nekem elég :) Megtaláltam azt a mászócipőt amit már régóta szeretnék megvenni magamnak. 107 euró a rendes ára, de az eladó azt mondta, hogy én elvihetem 90ért :) Lehet élni kéne a lehetőséggel nem? :))
Illetve bementem egy könyvesboltba is, hogy megnézzem milyen angol nyelvű kiadványaik vannak. 10 perces keresgélés után, oda mentem az információs pulthoz megkérdezni, hogy merre találhatóak. A mondat közepén megláttam a nő feje fölött a kiírást :) Újjabb 10 perc kutakodás után úgy döntöttem, hogy meglepem magam egy könyvvel :) Dan Brown Angyalok és Démonját választottam :) Remélem érteni fogom :))

Vacsira krumplis tészta volt, amit sikerült nem el szúrnom! :) Mindenkinek nagyon ízlett, úgy hogy most dagad a mellem a büszkeségtől! :) :) Még egy kis sót, meg uborka salit elviseltünk volna, de majd talán legközelebb :) Bár igaz, az elején azt hittem, hogy elrontom, illetve mikor bejöttek a konyhába beszélgetni velem, én rájuk szóltam, hogy menjenek a francba ki, mert nem akarok előttük főzni, mivel be vagyok tojva, hogy elrontom :) Ők meg csak nevettek és magamra hagytak :)

Hamarosan kéne mennem aludni, holnap dolgozom :S Jó lenne még pihenni pár napot. Majd az ünnepek alatt :)
Ezzel a képpel búcsúzom (ma készült, mikor jöttem haza)

Teatro Massimo (a piros nem szőnyeg! Mikulás virág)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése