2012. április 2., hétfő

158-161. nap

Szombaton megtartottuk az első önkéntes sziklamászást :) Az árat egy hetes kérlelés után sikerült lealkudnom 10 eurora fejenként, ha megvagyunk 10-en. Meglettünk. Aztán mégsem. 6-an indultunk útnak a Politiema buszmegállójából: Eszter ("öreg" magyar önkéntes), Petra, Nico, Laura, Kelli és én. Kelli csak fotózni jött, ugyanis nemrég volt egy motoros balesete, és eltört a bal keze :(
A 3 román barátnőm és Fabio már ott várt minket. Tökéletes idő, jó társaság, kilátás a Mondellora. Mi kell még? Fotó mi? :P

mindenki egy kupacban :)

Mondello

ki jön rá, miért tetszik ez a kép? :)


Marina, Rose, Verena, Maris, Amy, Marlijn

Este Rose búcsúpartijára voltunk hivatalosak az oviba. Ugyanis 3 év után visszatér a családjához. Mindenki kérdezgette utána, hogy milyen volt. Milyen egy búcsú buli, amin tudod, hogy soha többet nem fogod látni a munkatársad? Vagy legalábbis nagyon kicsi az esélye, hogy vissza fog térni Palermoba látogatóba. Mindenki próbálta magát tartani, de sajnos nem mindig sikerült. Mi a lányokkal azért jobban tartottuk magunkat, de... Hát igen. 5 hónap alatt is meglehet valakit kedvelni. Még ha én nem is szerettem vele annyira dolgozni, de aranyos nő :)



velük dolgozom
Silvana, Daniella (két kedvenc), Anna, Rose

sokan :)

Vasárnap Dóra és Nico a botanikus kertben dolgozott a Libera standjánál. Valami program volt a kertben, így kedvezményes áron lehetett bemenni. Ki is használtuk, hogy most csak 3 eurót kell fizetnünk a 7 helyett! :) Én már reggel oda mentem velük, mert tudtam ha vissza alszom, akkor délig ki sem mászom az ágyból :)
Vicces volt, ahogy egyik helyről a másikra sétáltunk, mert senki sem tudta, hogy mit is kéne csinálniuk a Dóráéknak :) Végül szerencsésen megoldódott a helyzet: lett asztal, lettek termékek, mi meg elmentünk az idő közben megjövő lányokkal sétálni, hadd dolgozzanak békességben :)
Láttunk sok mindent. Virágokat, ékszereket, sütiket, kaktuszokat. Majd a képek mesélnek.










tetszetős ötlet :)



tillandzsiaaaaa!!!!! AKAROOOM!!!!!!

imádom

szeretem

kell

most

MIND!!!!!!!!!


lila, akarom mondani kék ibolya :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése