2012. április 13., péntek

172. nap

Nah ez is eljött. Földrengés volt ma reggel. Nem tudom, hogy mekkora, de én csak annyit észleltem belőle, hogy mozog az ágy. Felébredtem, hogy mi ez, aztán már vissza is aludtam. Bár gondolom, ehhez annak is köze volt, hogy éjszaka fél óránként jártam a wc-re. Sikerült benyalnom a hasmenős-hányós vírust :(

Tegnap gondolat elterelő hadművelet volt. Egész jól sikerült. Nico elment dolgozni, majd egy óra múlva visszajött, hogy nem volt ott senki, inkább hazajött. Elmentünk egy másik részére Palermonak. Sétáltunk egy jó nagyot, én csorgattam közben a nyálam a vonzóbbnál vonzóbb sziklák felé, majd este hazajöttünk.
Mikor ott voltunk ahol, Sveracavallon, vagy hol, meséltem neki, hogy a Nagymamám panaszkodik, hogy nincs rólam elég kép. Most pótoltuk. Más hozzáfűznivalóm nincs a tegnaphoz. Nézzétek a képeket!



a hátsó kertbe pont tökéletes lesz, köszönöm!







imádom!!!

puszi :)


kék, és szeretem :)

-nah, nah kész vagy? mehet?
-aha!
-na csinálod már a képet?
-várj ez ki van kapcsolva!
-MIII??????



szerelem volt első látásra, nem tagadom!






Upsz, majdnem elfelejtettem. Vagyis tényleg kiment a fejemből. Engem is meglocsoltak ám. Igaz, olyan igazi digitális, skype-os locsolás volt, de akkor is. Legalább Neki eszébe jutottam otthon. Vizet/kölnit idén nem kaptam, de a verset igen. Le sem tagadhatná, hogy Tőle kaptam :) Engedélyt kaptam a megosztására, tehát olvassátok ti is :)

Golyóscsapágy kezdőtörés,
Bordástengely reteszkötés,
Csapsurlódás tangens róval,
Megjöttem a locsolóval.

Köszönöm mégegyszer, hogy nem felejtettél el! Már alig várom, hogy újra találkozzunk :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése