2012. március 11., vasárnap

133-139. nap

Még pár hete beszéltem a Salvo-val, hogy kicsit kezd sok lenni a gyerekekből, jól esne egy kis távolság, hogy tudjak gondolkozni az önálló projektemen. Dóra mondta, hogy ő nem szeretne a menzán dolgozni. Ez pont kapóra jött, így ettől a héttől, minden hétfőn és kedden a menzán leszek. Imádooom!!! :))
Kedden már nem is tudom, hogy miért, de nem sikerült eljutnom röpizni, helyette itthon voltam. A héten nem túl sok mindent csináltam. Visszajött a rossz idő, így a rossz kedvem is újra :( Sajnos futni sem sikerült így elmennem, viszont tegnap délután elmentünk a Nicoval vásárolni. Ő futó nadrágot szeretett volna venni, én meg új cipőt. Végül az utolsó boltban sikerült találnunk magunknak való felszerelést, amit ma este fel is avattunk. Nesze nektek felesleges kilók! Akkor is én fogok győzni és lapos hassal fogok strandolni!!!! :))

új cipőőőő <3
Mivel a héten tényleg semmi említésre méltó sem történt, így inkább megint csak fotókat mutogatok. Tudjátok hogy van. Egy fotó többet mond ezer szónál :))




Nora. Imádom és kész :) Együtt tanuljuk az olaszt:)

Collins. Másik nagy favorit :)



hát igen. az anyanyelv (ghánai) csodákra képes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése