2012. február 4., szombat

99-103. nap

Mivel drága Anyukám már kezdett aggódni értem, ezért úgy döntöttem, hogy most még ma este, a parti előtt összefoglalom, hogy ezen a héten, mennyire nem történt velem semmi különös :)
Mivel vége lett az olaszóráknak, már napi 6 órát dolgozom, ami azt jelenti, hogy minden nap úgy esek haza, mint akit elgázoltak/megvertek/kiraboltak/vízbe fullasztottak. Tehát: zombiként. 
Szerdán délelőttös voltam, és valamilyen adminisztrációs hiba miatt, egyedül voltam 15 gyerekkel. Azért ez elég kemény, főleg, hogy nem beszélem a nyelvüket, illetve nem hallgatnak rám. Szerencsére túléltem.
Csütörtökön viszont már annyira kivoltam, hogy szerintem eléggé hasonlítottam a zsiráfra a Madagaszkár 1-ben. Majdnem elaludtam állva. Nagy nehezen rávettem magam, hogy főzzek magamnak, azt is épphogy csak le bírtam gyűrni, majd gyors helyzet jelentés a kedvenc főnökömnek, és már zuhantam is az ágyba. Izgalmas napi program igaz? :)
A péntekem szerencsére gyorsan eltelt, illetve végre jó idő volt és tudtunk napozni az udvaron :)

Nora, a mi kis Piroskánk :)


Este egy koncertre akartunk menni pár itteni barátommal, amiből végül az lett, hogy 20 perc keresgélés után, nekem köszönhetően meglett a bár, majd miután fizettünk a belépésért, megtudtuk, hogy az asztalért is kell fizetni, így bevártuk a többieket, köszöntünk a bandának és elhúztunk. A csapatunkat eléggé megviselte ez, így kifele menet visszakérték a pénzünket.
Jó olasz szokáshoz híven, 6-an egy autóban elindultunk a Ballarora, hogy igyunk valamit. Sajnos az eső és a tömeg nem nagyon vidított fel minket, így kézhez vettünk a sörünket, visszaúsztunk az autóhoz, majd elmentünk Davide (Davidéé) lakására. A város egy másik pontján lakik, közel a mászó teremhez, így eléggé reménykedtem abban, hogy nem fog inni és hazahoz. Valamiért nem akaródzott 40 percet sétálnom egyedül a sötétben, a hidegben meg az esőben. Imáim meghallgattak és hazahozott:)

mai szerzeményeim :))
(I love kék Vans!!! :))
A mai napom kicsit eseménydúsabban telt. Délután elmentünk a Forum Palermonak hívott plazaba, ahol minden bolt megtalálható, és ahol még tartanak a leárazások :) Valamiért nem szeretném összeadni a blokkokon található összegeket :D Viszont büszke tulajdonosa lettem két pár cipőnek, két pulcsinak, egy hosszú ujjú pólónak, egy pólónak, meg még nem tudom, hogy minek :)

Most sajna mennem kell partizni. Szép havas hétvégét! J

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Legaktívabb olvasod vagyok szerintem, anyukád után, mert így Henrikről is megtudok néha valamit. Neki, azért ne áruld el.
    Nagyon jó a blogod, még az én blogom aljába is beillesztettem a Dóráéval együtt.
    http://kreativ-maranna.blogspot.com/
    Könyörgöm, hogy változtass a dizájnon vagy a betű tipuson, színen, nagyon nehéz elolvasni.
    Köszi

    VálaszTörlés
  2. Igen, már múltkor is feltűnt, hogy fekete a betű, csak aztán annyi dolgom volt, hogy mindig elfelejtettem megváltoztatni. Remélem most már jó lesz :)
    Köszönöm a dícséretet! Jól esik egy kis visszajelzés, hogy nem alszik mindenki téliálmot, aki elkezdte olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a változtatást, én rendszeresen itt vagyok és leszek is. Henriket is rábeszélhetnétek egy blogra! Akkor maradnék olvasód.

    VálaszTörlés
  4. Bocsi, az is kimaradt, tehát: akkor is.

    VálaszTörlés
  5. már az elején is próbáltuk rávenni, de akkor majd szólok neki ha nem felejtem el, mikor legközelebb találkozunk :)

    VálaszTörlés