2012. február 26., vasárnap

125. nap

Nah nézzenek oda! Pénteken annyira lefoglaltak a fotók, hogy elfelejtettem megemlíteni, hogy csütörtök este, egy öko-partin voltunk Andrea-nal. Hát látszil, hogy ő nem önkéntesként dolgozik! :) Nagyon jó lakása van.
Nah a lényege a partinak: gyertyák mindenhol, a zenét pedig Andrea ismerősei szolgáltatták. Afrikai dobok, furulya, gitár és Nico szaxofonja :) Szegénykém kicsit szégyenlős volt az elején, de aztán csak sikerült rávennünk, hogy játszon. Úgy nézett ki mint egy gimnazista sok felnőtt között :) Ugyanis végre levágatta a haját, és kb 6 évet fiatalodott :))
A parti nagyon jó volt. A zene... húú... Mondtam már, hogy utálom a zenészeket? Irigy vagyok rájuk. Akik most játszottak, azokra pedig még inkább az voltam! Folyton cserélgették egymás közt a hangszereket, és mindenki mindegyiken nagyon jól játszott. Természetesen az én kedvencem az afrikai dob volt. Szép meteoros emlékek! Jajj de hiányzik! :(
Én olyan éjfél fele eljöttem, mert tudtam, hogy másnap reggel 8-ra mennem kell a gyerekekhez, és szükségem lesz az alvásra.

foto by: Kelli

Roberta, Dóra,Nico,Kelli,Balaram,megjegyezhetetlen nevű bulgár leány :)

Pénteken csodálatos napsütéses időnk volt, amit napozással töltöttünk az oviban. Irigykedtek mi? :))
Munka után úgy volt, hogy elmegyünk futni, de aztán túl lusta voltam, és inkább az erkélyen élveztem a napsütést :)

Szombat este Verena születésnapi parti volt. Nekem még a buli előtt meg kellett sütnöm egy adag sütit, így újfent bekéreckedtem Gwladys-ékhez. Míg sültek a finomságok, én a két angol önkéntesünket rugdostam ki az ágyból, hogy ideje kicsit kimozdulni és eljönni velünk bulizni. Próbálkozásom sikeres volt, mindketten eljöttek :)
A parti nagyon jó volt. A nappali túl kicsit volt mindenkinek, így a konyhában, a nappaliban és az erkélyen is folyt a parti :)
Éjfél fele a lányok táncolni szerettek volna menni, így egy órás szenvedés után elmentünk a PaLab-ba. A hely sokkal jobban néz ki élőben, mint fotókon :) Heringparti volt, de tetszett. Természetesen Kelli és Verena elég hamar talált magának tért, ahol táncolhat: mindketten a színpadon kötöttek ki. Majd követtek őket Pradeep és Lisa. Majd pedig egy-két bátor palermo-i, de ők az önkéntesek nyomába sem érhettek :)

Lisa-val

Verena,Kelli,Dóra



no komment...





birthday girl and Kelli :)


Ma újra csodálatos, napsütéses, amolyan igazi mászó időre ébredtünk olyan dél fele :)) Azért februárban az ágyon fekve, nyitott ajtóknál napozni, nem kicsit jó érzés :)
A napsütés meghozta a kedvem egy kis fagyizáshoz (nah, nem mintha nekem, bármikor napfényre lenne szükségem egy adag fagyihoz, de azért mégis jobban esik +17 fokban, mint minuszban, nem? :)) Rögtön írtam is Silvana-nak, hogy mi jót csinál. Természetesen lelkesedett az ötletemért, így 20 perc múlva, már a Cicio fele sétáltunk. A helyet leginkább a soltvadkerti fagyizóhoz tudnám hasonlítani, azzal a különbséggel, hogy itt eredeti olasz fagyit kapunk :)
Kellemes másfél órás séta után, a Via Roma-n sétálva, utcai táncosokba botlottunk. De olyan igazi, fejen pörgős, kézen állós táncosokba. Az államat az aszfalton tartva bámultuk őket :) Csináltam két fotót, remélem Silvana hamarosan elküldni őket, tehát érdemes lesz holnap visszanézni ide :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése