2012. február 25., szombat

124. nap

Ma vagyunk itt pontosan 4 hónapja. Már csak 5 hónap van hátra. Kevesebb mint fél év. Azért szerintem az elmúlt időszak, elég rendesen elrepült. Nem tudom, ti hogy érzitek? :)

Ma végre csodálatos napra ébredtünk, igaz az ágyból való kimászáson ez sem segített, de sikerrel vettük az akadályt. Gyors reggeli/ebéd kombó után, sok-sok szenvedés árán eldöntöttük, hogy mi legyen. Én kitaláltam, hogy mi lenne ha lemennék a Mondellora. A többiek feküdhetnek a anpon, Nico meg én, meg elmegyünk futni. Hát ahogy az lenni szokott, csak dumáltunk, dumáltunk, végül meguntuk a Nicoval és elmentünk itthonról. Az első tervem az volt, hogy majd a parton futunk és mennyire jó lesz. Hát ezt hamar elvetettük, mert a tömegtől kb, mozdulni sem lehetett, így inkább Capo Gallot választottuk. Emlékeztek? Decemberben már jártam ott egyszer. Sajnos a sziklák miatt végig árnyékban futottunk, de legalább csodaszép volt a kilátásunk :)
13 perc után elértük az út végét. Én a halálom közelében voltam, ugyanis most sokkal gyorsabban futottunk, illetve a hegynek felfele menet nem kicsit kikészített. De aztán nem adtam fel, hanem küzdöttem. A parton végül feladtuk, ugyanis a tömeg miatt lehetetlen volt futni.
Mikor visszaértünk a városba, kicsit fáztunk, így felajánlottam, hogy fussunk hazáig. Elég vicces volt :)
Most pedig pihenek egy kicsit, aztán megyek sütit sütni, ugyanis ma este tartjuk Verena 19-ik születésnapját :)

kilátásunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése