2012. január 30., hétfő

93-98. nap

Torre del Greco, Pompei, Nápoly




A félidős értékelős tréningről, nem sok rosszat tudok mondani. Igazából én mindennel megvoltam elégedve. A helyszín csodálatos volt, a feladatok tűrhetőek, és ami a legjobb: egész jól megértettem már az olaszt :)
Vezúv

a miértem (igen tudom, nem vagyok egy Picassso)



most már azt is elmondhatom magamról, hogy ettem kardhalat


egész héten azon gondolkoztam, hogy mászófal vagy
modern művészet?

kedvenc kép Pompeiből

Jajj, de nehéz megtalálni a megfelelő szavakat. Valahogy a Dóra bejegyzése után nincs sok kedvem írni. Ő mindent leírt a tréningről. Viszont arról, hogy milyen volt a hétvégét Nápolyban tölteni, semmit sem írt, ugyanis sajnos, ő nem volt velünk. Szóval most én jövök. Hajrá emberek! Nyálat csorgatni ér! ;) :)

Pénteken a pompei-i kirándulás után, könnyes búcsút vettünk, a többiektől az állmomáson, majd elindultunk a nyüzsgő városon át, megkeresni a hostelt. Érdeklődve vártuk, hogy milyen is lesz, hisz az ár hallatán mind úgy gondoltuk, hogy valami lepusztult helyen leszünk.
Az első gondunk a lépcsőkkel volt. A hostel irodája, a 7-ik emeleten helyezkedett el, a lift 5 centtel működött, viszont én alapjáraton nem szeretem a lifteket (köszönet a Gyilkos Elméknek), de ez kimondottan nem volt bizalomgerjesztő.
Miután felcaplattunk a hetedikre, egy aranyos angol lány fogadott minket. Illetve egy szép, tiszta és vidám helyiség. A hostel gyönyörű volt. Egy szavunk sem lehet. A szobáink a másodikon voltak. Két 3 ágyas, zöld (!!!!) szobát kaptunk. Bár az ágy hivogatóan kacsingatott felénk, mi mégis úgy döntöttünk, hogy 20 perc pihenő, illetve egy nyakmasszázs után elindulunk felfedezni a várost, hisz csak két napunk van!
Hogy merre jártunk és mit láttunk?
Csokifesztivál, maratoni sátor, Castel dell'Ovo, Castel Nouvo, Piazza Dante, Piazza Garibaldi, Palazzo Reale, Castel Sant'Elmo, Galleria Umberto, San Francesco di Paola templom, Piazza del Plebiscito ...etc. (Természetesen a teljesség igénye nélkül)
Ámuljatok és bámuljatok!

Galleria Umberto 
kilátás a Castel Sant'Elmo-ból

csokiiiiiii



a zöldet kérem szépen. köszönöm.

ki mondta, hogy víz és napfény szükséges a virágoknak?

orchidea a város alatti városban

haza út. kedvenc kép

A hazaúton szerencsére nem voltam rosszul, ami talán annak volt köszönhető, hogy olyanok voltunk mint a csecsemők. Ettünk, aludtunk, ettünk, aludtunk. A kényelmes pozíciót, megint nem sikerült megtalálnunk, de azt meg kell hagyni, hogy próbálkoztunk. Amikor már egy órán át tudtunk aludni, akkor királyak voltunk :)
Hát körülbelül ennyiből állt az elmúlt hetem. Ha valami még érdekel, akkor kérdezz! :))
Buone notte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése