2012. január 22., vasárnap

83-90. nap

Csak úgy repülnek itt a napok. Néha azt sem tudom, hogy hova kapjam a fejem. Olasz, munka, olasz, iroda. A hetem számomra elég hzós volt. Minden reggel korán kellett kelni. Az olsz órák továbbra sem hoztak semmi újjat számomra, és sajnos holnap be is fog fejeződni. Legalábbis ezzel a tanárral. Úgy érzem, tényleg itt lesz az ideje, hogy a Dóra segítségét kérjem.
Igazából tényleg semmi különleges nem történt velem/velünk a héten. 4 óra olasz után jött a két óra meló, aztán másnap reggel 8-tól 6 óra. Sokszor egyedül, néha a hollandokkal.
A hét közepén kiderült, hogy jövőhéten lesz a midterm tréningünk vagy mi Nápolyban. Úgy szeretem mikor a CESIE idejében szól a dolgokról. A legjobb az egészben pedig: én nem kaptam meg az e-mailt a Robertától :) De semmi gond, a többiek szóltak, másnap bementem az észt lányokkal az irodába kitölteni egy papírt, és végre kicseréltem az e-mail címem a rendszerben.
Szóval: jövőhét keddtől péntekig Nápolyban lesz egy tréningünk. Viszont mi arra gondoltunk, hogy milyen jó buli lenne egy kicsit tovább maradni. 6-an döntöttünk úgy, hogy maradunk: Verena, Sam, Nico, Carlos, Henrik és én. Robertáék első ötlete az volt, hogy hajóval megyünk ami 12 órás jelentett volna, de Ainhoa mondta, hogy ő nem képes annyit utazni a hajón, szóval vonattal fogunk menni. Hát majd meglátjuk. Hosszú utazásnak nézünk elébe :) Viszont ami a legfurcsább számomra, hogy még mindig nem küldtek infót arról, hogy mikor is indul a vonatunk. De hahó! ma már vasárnap van!! Nah mindegy. Holnap legalább nem kell mennem dolgozni.
Jah igen. Pénteken tartottuk meg a meeting-et Rositaval, Salvoval, Verena-val és a 3 holland lánnyal. Kaptunk új beosztást. A 3 holland lány az első percben eléggé ránk hozta a frászt, ugyanis azt kérték, hogy hadd dolgozzanak reggelente, mert minden este, 5-7-ig olasz órájuk van, és nekik az elég húzós, ha előtte 6 órát dolgoznak. De mondta nekik a Rosita, hogy ez megoldhatatlan, mivel egészen májusug lesznek óráik, az meg még sem járja, hogy mi meg csak délutánonként legyünk. Szóval, a végső beosztásom (ami tuti, hogy fog még vagy ezerszer változni):


hétfő
kedd
szerda
csütörtök
péntek
8-14 ovi
9-14 menza
8-14 ovi
12-18 ovi
8-14 ovi


Péntek este Lori hívott, hogy lesz valami parti, nincs e kedvem elmenni. Mondom miért ne :)
Hát... Hmm... az első hely ahol voltunk, nekem azért tetszett nagyon, mert végre úgy éreztem, hogy nem én lógok ki, hanem a Loriék. Ez a hely ugyanis egy underground hely volt. Ilyen helyet eddig még csak a táncos filmekben láttam. Nekem nagyon bejött, de a Lorinak és a barátnőjének annyira már nem. Hát igen. A magassarkú nem a legjobb választás volt oda:) Végül eljöttünk onnan, mert rájöttünk, hogy Fabio nem fog megérkezni. Átmentünk a csajok egyik kedvenc helyére. Nah itt megint úgy éreztem, hogy ki lógok a sorból. Végül el engedtem magam és nagyon jól éreztem magam a csajokkal :)) Valamikor hajnali 3-4 fele értem haza :))
A tegnapi nap az alvásról szólt. Mindenki aludt, és csak akkor mozdult meg, ha már nagyon muszáj volt :)
Én a pénteki parti miatt, ithton maradtam este, meg ha jól láttam a Petra is. A Nico valami Liberás vacsorára volt hivatalos a Dóráékhoz, Sam és Ainhoa pedig elment valahova. Végül valamikor reggel 5 fele jöttek meg, ha jól emlékszem. Legalábbis a Marie ekkor jött be a szobámba, hogy itt aludhat e :) Most is itt alszik mögöttem :))
Úgy érzem a mai nap is a fetrengésről, filmezésről fog szólni :)

Szép napot nektek otthon, és tessék szurkolni a veszprémi mászóknak a Diákolimpián!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése