2012. június 4., hétfő

215-224.nap

Egész jó indokom van arra, hogy egész eddig nem írtam. Nem volt miről. Most sincs olyan sok. Tudjátok csak a szokásos. Munka, munka, parti, alvás. Kb. ennyiből állnak a napjaim. Az elmúlt hétvégét alvással, takarítással, főzéssel töltöttük. Jó érzés volt kicsit magunkban lenni és nem kint a napon aszalódni :)
Hamarosan egy nagyon nagy projekt lesz, amiről a Dóra blogján olvashattok többet. Ő jobban képben van. Én csak az apróságokban segítek, mint plakátok kitevése, aperitif főzése.

Pénteken végre megvolt az első tüzes meteorozásom az idén!!!!! Jihááá!!!! És nem is akárhogy! :) A tengerparton BBQ parti mellett :)) Igazán jó volt, és nem is egyedül voltam, hanem a francia lánnyal, Fannyval játszottunk együtt. De persze, hogy egy kis üröm is legyen az örömben (jéé, mikre emlékszem a magyar nyelvből?:), sikerült megütnöm a jobb alkarom :/ Szerencsére a sokk nagyobb volt, mint az igazi fájdalom, így másnapra már semmi bajom sem volt :)



Szombaton volt az Anniversario della Repubblica, aminek köszönhetően itthon töltöttük a hétvégét, hisz az olaszok nem utaznak ha nemzeti ünnep van. Vagy legalábbis nem vonattal/busszal. Így sajnos könnyes búcsút vettem a búvárkodási terveimnek, és itthon maradtunk. Az egyetlen előnye a dolognak az volt, hogy el tudtunk menni az Angol Kertbe egy reggae koncertre. Hát az Utca Zene feeling megint elöntötte a szívemet :) Bár az embertömeg miatt, hamarabb haza kellett jönnünk, mert nem éreztem jól magam :(




















Másnap hajnalok hajnalán, 8:45-kor Cefalu tengerpartja felé vettük az irányt. Az egész napos napon fekvés, úszkálás, röpizés egyetlen előnye: a sónak köszönhetően teljesen tiszta az arcbőröm, a naptejnek köszönhetően pedig alig van valami barna színünk, mert annyira féltünk, hogy leégünk, hogy kb minden 10-ik percben kentük magunkat :)

Hát ilyen unalmasan telnek napjaink, amit majd nagyon vissza fogunk sírni, mert a héten lesz a pénzgyűjtési esemény, egy afrikai táncbemutató ahova fotózni megyek, két hét múlva lesz a Palermo Parádé, amin én is részt veszek, így sajna nem tudom, hogy mikor lesz időm búvárkodni :(
Rossz nekem mi? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése