2012. június 17., vasárnap

231-237.nap

Drága Izabellám már megint nyafog, hogy szegénykémnek nincs mit olvasnia a sok semmittevés közepette! Hát akkor nézzük, mennyire unalmasan telt az elmúlt egy hetem :)

A hét elég lassan indult be, bár a menzán való izzadás egy külön kategória. Valami hihetetlenül meleg van a konyhán, amin csak a keddi jéghideg eper koktél segített csak :) Pedig reggel nagyon gondolkoztam, hogy nem kéne menni dolgozni! :)

Aztán jött 3 nap szenvedés. Bár az oviban jó hűvös van, attól még nagyon nem szeretek oda járni. Most, hogy vége a sulinak, és a Tutti le Genti bezár, egyre több gyerekünk van. Délig átlagban 40, aztán déltől plusz 5-6. Meg állítólag hétfőtől még 7 jön :/ Önkéntesekből meg nagyon kevés van, és egyszerűen nincs mindenre energiánk. Bár azért még mindig vannak jó pillanatok. Főleg, ha a kicsikkel vagyok a légkondicionált szobában :)


Gialle. egyszerűen gyönyörű!

legújabb babánk. Az 5 hónapos Cris :) 

hát nem gyönyörű?

szieszta. nekik bármikor engedélyezett! :)



















Hét közben azért persze szorgalmasan járkálunk a Palermo Pride megbeszélésekre. Bár sok hasznát eddig nem vettem, mert még mindig nem nagyon tudom, hogy mit is fogunk csinálni, de majd holnap este kiderül :) Az egyetlen amit tudok, hogy az AIDS-ről, HIV-ről és egyéb betegségekről fogunk felvilágosítást adni. Hát majd meglátjuk :)

Pénteken a Mediterraneo Antirrazzista egy napjára voltunk hivatalosak. Sam már az egész héten ott játszott, mi a CESIE színeiben indulva, csak pénteken röpiztünk/fociztunk a jó ügy érdekében. Hát a foci női foci volt. Legalábbis a mi csapatunk részéről teljes mértékben :D Mivel csak 3 csapat volt, így 12 helyett, 20 percet játszottunk. Hát én azt hittem, hogy ott fulladok meg. Öreg vagyok én már ehhez! Meg persze az sem segített, hogy előtte 2 szettet játszottunk a tűző napon. De hihetetlenül jól éreztük magunkat!!!!! Valami fantasztikus volt! Mi voltunk a legbénábbak, de szerintem mi éreztük magunkat a legjobban! :))

a nyerő csapat! :))

Tegnap este pedig a Capo Gallo-ra mentünk a Nicoval. Eredeti tervünk a naplemente nézése, majd ott alvás és napfelkelte nézése volt. De aztán én betojtam és haza jöttünk éjjel. Valahogy nem tetszett, hogy a szúnyogok esznek :( Rengeteg volt! Kb olyan érzésem volt, mint Egregyen a szúnyogos táborban. Aki nem volt ott, az örüljön. Aki meg ott volt, az osztozkodhat a fájdalmamban :D
Az olaszok nagyon szeretnek megviccelni minket a hülye buszozási szokásaikkal. De rajtunk nem fognak ki! :)
Sok alvás után, ma visszamentünk napozni, strandolni. Meg felavatni a szülinapomra kapott szemüveget, meg pipát :) Szerencsére találtunk egy helyet, ahol senki sem volt, csak a hülye hajók zaja zavart a sziklán alvásban. Hát én egy annyira, de annyira tehetséges lány vagyok, hogy sikerült majdnem megfulladnom a pipa ellenére is! :)) De amikor épp nem a vizet köpködtem ki, rengeteg halat láttam!!! A kedvencem egy piros/kék/zöld halacska volt :) Ez az előnye, ha egy olyan részen vagy, ami nem homokos, nincsenek emberek. Jah, meg persze a nemzeti park sem árt. :) Mikor már kezdtük érezni, hogy eléggé átsültünk, hazafele vettük az irányt. Útközben még egy kis szauna ala busz is belefért :)

Mindezek ellenére nagyon megérte a hétvége! Végre kipihentük magunkat, meg egy kis erőt gyűjtöttünk az elkövetkező napokra :)




giccses, de tetszik :)



<3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése