2012. június 10., vasárnap

225-230. nap

ő Fanny :)
A héten nem tudom, hogy mi volt velem, de sajna két napot itthon töltöttem betegen :( Lehet valami rosszat ettem az ingyenkonyhán, de senki más nem volt rosszul. Csak én. Tehát két nap alvás, zombiként mászkálás meg két 2 kg-val kevesebben megérkeztünk a csütörtök estéhez, amikor már annyira elegem volt a lakásból, hogy muszáj volt kimozdulnom egy kicsit. Hát mit csinál az ember lánya csütörtök este 10-kor? Elmegy tüzezni 3 franciával:) Ugyanis Fanny-t meglátogatta a barátja, aki csak franciául beszél, tehát elég nagy fejszébe vágtam a fát. Vagy a fába a fejszét? Hmm... :) De végül nagyon jól éreztük magunkat. Nico és Fanny pasija (akinek a nevét örülök, ha ki tudom ejteni), nagyon jól elvoltak. Meg mi is a Fannyval:) Ő játszott, én fotóztam. Én játszottam, ő nézte, ahogy egy kis srác ellopja a másik kis srác biciklijét:) Hát igen. Ez Palermo. Itt bármi megtörténhet. De nem kell félteni őket. A haverok a tolvaj után eredtek, a megkárosított meg ott sírt mellettünk. Végül szerencsére vissza kapta, így boldogan tekerhetett haza éjfél után nem sokkal :) Jah azt mondtam, hogy kb 11 évesek lehettek? :))
itt a Fanny, hol a Fanny? :)

Másnap frissen és üdén (akár egy zombi filmben), indultam el az ingyenkonyhára, hogy átvegyem a kenyeret amit az esti aperitiv-hez kaptunk. Sajnos csak a felét kaptam meg, így volt még egy köröm 1-kor. Addig itthoni semmittevéssel ütöttem az időt, mert a Laura mégsem hívott, hogy kellenék neki. 1-kor visszamentem a maradékét, majd a Verena-val leügyeztük, hogy 3-kor átmegyek hozzájuk a tésztáért amiből a Gwladys-szel főzünk. A fent maradt két órát repülőjegy foglalással töltöttük. Júliusban meghódítjuk Máltát! :) Igen, igen, jól olvastad! Lehet irigykedni! 3 nap Málta! YEEEEEE!!!! :))

dolgozom :)

aperitif. tészta saláta, bruschetta :)
3 után elindultunk a rekkenő hőségben, összeszedni a kaját. Meg még 6 üveg vizet, hogy este a lányoknak ne kelljen olyan sokat cipelniük. Hát majdnem megdöglöttünk út közben. Égető nap, rengeteg ember, kocsi, nejlon szatyor ami belevág az ujjaidba. Hát nem csoda, hogy megérkezésünk után rögtön a zuhany felé akartam venni az irányt! De ugyebár tudjuk, hogy ember tervez, Isten végez. Fejfájás, hasfájás-->irány az ágy! Volt fél órám pihizni, mielőtt a Gwladys megérkezett volna. Majd megfőztünk 5 kg tésztát, felszeleteltünk 3 kg paradicsomot, összekevertük pestoval, és máris kész volt a hideg tésztasaláta 4 óriási tálban.



Irány a Convent!Gyors kipakolás, majd hazarohanás zuhanyozni, átöltözni. Természetesen a zuhany foglalt volt, tehát 10 perc pihi is belefért:)

Mikor visszaértünk, már gyülekeztek az emberek, nekem meg nem volt mit tennem. Így oda álltam az ajtóba a Martin mellé, hogy ne legyen egyedül. Meg próbáltam megérteni, hogy miről makog :) Vicces volt. Aztán rám került a sor az aperitivonál, de nem volt sok tennivaló. A többség inkább a tipikus afrikai vacsorát választotta, amit az anyukák főztek az oviból, és az önkéntesen bevallása szerint fantasztikus volt!
Szerintem jól sikerült az este. Bár a Dóra biztos többet fog erről írni:) Az egyetlen rossz dolog, hogy nagyon sok kaja megmaradt. A Martin, a Fanny és mi is hoztunk haza egy-egy tál tésztával, plusz kaptunk tortát meg egy másik fajta tésztát is. Legalább nem kell kajára költenünk egy darabig :)
Természetesen az estét meg kellett ünnepelni, így miután leraktunk mindent itthon, elindultunk a Vucceria-ra. Koccintás, gratulációk hada, majd én hazajöttem mert nagyon fájt a fejem :(


nekik segítettünk

Másnap az Isola della Femmina nevű szigetre mentünk strandolni. Vagyis csak nézni a vizet és feküdni a parton, mert elég borongós időnk volt sajnos:( Mi a Nico-val kicsit korábban hazajöttünk. Buszt néztünk mára. Reggel 6. Oké. Akkor ma nem megyünk sehova. Movie Night lesz. Gyors vacsi, aztán befészkeltünk magunkat az ágyba és hajrá. Vagyis fél óra szenvedés után sikerült normális angol feliratot találnunk, így neki állhattunk Másnaposok 2-őt nézni. Hát... egyszer nézhető :)


Marsala
Ma reggel 4:30-kor akartunk kelni, hogy szépen kényelmesen elérjük a 6:00-ás buszt Marsalaba. De nem jött össze, mert rosszul állítottam be az órámat :( Helyette, 6:40-kor keltett, hogy gyorsan-gyorsan, még elérhetjük a 7:30-ast! Gyors zuhany (az nélkül már nem lehet kezdeni a napot. Annyira melegek már az éjszakák, hogy az valami hihetetlen. És mi sajna nem tudunk nyitott ajtó mellett aludni. Kérdezzétek csak anyuékat). Reggeli kávé egy kortyra, víz, napszemüveg, keksz a táskában. Fürdőcucc? Ááá, minek! Nem lesz ilyenre időnk. Én azért a rövid gatyómat bedobtam, mégsem lehetek hosszúban egész nap! Aztán rohanás a buszra. 10 perccel korábban értünk oda. Jók voltunk :)
Két és fél óra alvás után megérkeztünk.

bácsi, aki elvitt minket Trapani-ba. Bár
ekkor ezt még nem tudtuk :)
Igazából a városban sok látnivaló nincs. Mi egy kis szigetre szerettünk volna eljutni, de a busz pályaudvaron közölték, hogy vasárnaponként nincs busz. De séta hajó működik, amivel meglehet látogatni a szigetet. De akkor miért nincs busz? Hát ez egy szégyen foltja a városnak. Gyalog messze van? 5-6 km. Az nem vészes. Próba cseresznye. Délután 1-kor igenis sok az az 5 km. Főleg ha ezt a város szélétől mérik, mi meg a város közepén voltunk. De nem baj. Megcsináljuk. Megcsináltuk. Bár csaltunk. Stoppultunk, és egy bácsi meg is állt :) Jó érzés volt autóval megtenni a maradék 20 percet:)

Majd jöhetett a hajót túra Mozia körül. Az elején kicsit tartottam, hogy a szeles idő miatt bajunk lesz a hajón, de aztán Nico mondta, hogy nincs mitől tartani. A legmélyebb pontja a víznek 1,50. De átlagban csak
60cm:) Így nem volt más hátra, mint előre: élvezni az utazást, a szellőt, a sós vizet :)






mert mit ér egy kép, nyelv nélkül? :)
A túra végeztével elkezdtünk gondolkozni, hogy akkor most mi legyen, hogyan megyünk vissza Marsala-ba. Majd a Nico nagy levegőt vett, és megkérdezett két olasz turistát, akik velünk voltak a hajón, hogy merre mennek. Trapani-ba. Tökéletes! Elvinnének? Persze!:) Így megvolt oldva az ingyen utunk. Majd egy kis fagyi után hazajöttünk.
Hosszú, és fárasztó nap volt. De minden egyes percéért megérte hajnalban kelni :)





Mozia, amit ha megakarsz látogatni 9€. Ugyanis magánkézben van.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése