2018. március 3., szombat

Bizonyos időközönként eszembe jutott a blog. Nosztalgia céljából újra olvastam bejegyzéseket, megnéztem a képeket. A mai napig úgy gondolom, hogy jól tettem amit tettem. Belevágni egy ekkora kalandba életem legjobb döntése volt. Azóta is büszkén mesélem mindenkinek.

A mai napon újra felhívták a figyelmem a blogra. Aztán jött a kérdés: "te már egyáltalán nem gondolkozol azon, hogy vezesd?"

De. Gondolkozom. Sokszor eszembe jut. Palermo óta elég sok helyre sikerült eljutnom. Korzika, Mallorca, Szlovénia, Magas-Tátra, Csehország, Horvátország, hogy csak pár helyet említsek. Mindenhol sok kalandban volt részem, amiket aztán one by one meséltem a barátaimnak.

Két nappal egy újabb kaland előtt, úgy döntöttem, hogy újra kezdem. Meglátjuk meddig jutok vele.

Az unalmasabb időszakokban lesznek visszatekintő posztok, remélem még emlékszem pár dologra. Ha nem, akkor csak a képeket teszem majd fel.

Kalandra fel!

Magas-Tátra, Poprádi tó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése